Page 8 of 12 FirstFirst ... 678910 ... LastLast
Results 71 to 80 of 119

Thread: Orchidee door Maaika @ Growink

Gatenkaasje Alathariel's Avatar

Re: *Voorpret orchidee door Maaika @ Growink

Waaauw, supermooi!

Piercing Newbie
    Heel mooi! Sierlijk
    If you see someone without a smile, give 'em one of yours

Gatenkaasje Mevrouw Wolf's Avatar

Re: Orchidee door Maaika @ Growink

Het is nu straks! Tijd voor een verhaaltje!
    Nur der Regen weint am Grab.

Administrator Administrator Danielle's Avatar

Oooh, pretty!!
    “Into The Garbage Chute, Fly Boy”

http://www.alloverpiercings.nl

Gatenkaasje HelenOfTroy's Avatar

Oh wow, ik had in mijn hoofd dat ze zwart-wit zouden worden! Heel mooi, ze passen echt bij je
    One can get too familiar with vegetables, you know!

Gatenkaasje Dullahan's Avatar

Zo moooooooooooooi
    Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.

Gatenkaasje Groenoogje's Avatar

Wat een prachtige kleur combinatie.
    Als je altijd jezelf blijft, kan een ander zich nooit in je vergissen

Metaalverslaafde Morrigan's Avatar
    Ervaringsverhaaltje!

Dus! 12 februari was het dan tattootijd. De dag ervoor gingen we al richting Friesland, naar een hotel in Steenwijk. Het vega eten was er echt om te huilen, maar goed, er was eten \o/ De volgende ochtend ontbijten, uitchecken en in Heerenveen nog even naar de AH voor dingen met suiker en een müslireep.

Om 12 uur was het zo ver en was ik aan de beurt. Alles stond al klaar en we gingen gauw aan de slag. Even positioneren en goedkeuren en daarna mocht ik op tafel. Maaika begon met het tatoeëren van de lijntjes, omdat ze verwachtte dat ze het niet helemaal af zou krijgen. De lijntjes zijn gezet met huidskleurige inkt, zodat ze straks helemaal niet meer te zien zijn als de tattoo af is. Die waren best venijnig en ik hield m'n hart al een beetje vast voor de rest van de tattoo. Tijdens het lijnen zetten, werd ik wel een beetje licht in m'n hoofd, maar ik wist gewoon dat dat de spanning was die eruit kwam en na eventjes goed te letten op m'n ademhaling, trok dat weer weg.
    Maaika begon met kleuren met de nu bovenste bloem. Die viel echt onwijs mee en voor m'n gevoel zat hij er zo op. Het kleuren was gelukkig minder venijnig dan die lijntjes. Daarna begonnen we met de tweede bloem en die was echt heel gemeen! Dat stuk van de binnenkant van mijn been was echt een crappy plek.

Toen eventjes een pauze. Ik ben mee naar buiten gegaan voor een frisse neus en ik heb een banaan en een müslireep gegeten en een paar slokken genomen van mijn vruchtensap. Toen was het tijd voor het laatste deel van de dag.

Maaika stelde voor om maar gewoon verder te werken naar de onderkant, omdat dat het pijnlijkste deel zou zijn (great! ), maar dan hadden we dat vast gehad. De aquarelstukken waren echt echt echt geen pretje, maar ik heb me groot gehouden en ik ben blij dat dat nu gedaan is! Met ieder stukje dat erbij kwam werd ik meer en meer verliefd!

Toen het laatste stuk erop zat, mocht ik het in de spiegel bekijken en ging er folie op en mocht ik er vandoor

We zijn naar centrum Heerenveen gegaan, waar we hadden afgesproken met Dandelion om samen te gaan eten. Dat eten was superlekker en het was supergezellig!

De naverzorging valt me voorlopig best mee. Het is gevoelig, maar niet extreem. Vandaag loop ik alleen wel folieloos, want de rest van m'n been is het niet eens met de folie. Dus, overdag even zonder en vannacht weer met. En dat volhouden tot dinsdag ongeveer. De laatste afspraak staat op 26 februari en dan is hij echt af. Maar ook nu is hij echt al
    No esperes a que pase la tormenta.
    ¡Baila bajo la lluvia!

Ik ben niet Dandelion en ook niet Farah.

Gatenkaasje Frix's Avatar

Die kleuren, heerlijk !
    « it 's no use going back to Yesterday, because I was a Different Person then »

Speldenkussen Nebel's Avatar

En 26 februari is ook al supersnel! De binnenkant van je bovenbeen is inderdaad echt een bitch, tenminste, ik vind dat de naarste plek. Liever op en naast mijn knie dan aan de binnenkant, want daar trekken de zenuwen echt helemaal door tot in mijn buik of elleboog en dat is zooooo'n naar gevoel
    Le vent nous portera