Page 1 of 12 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 119

Thread: Orchidee door Maaika @ Growink

Metaalverslaafde Morrigan's Avatar

Orchidee door Maaika @ Growink

Omdat ik al een tijdje bezig ben en nu daadwerkelijk afspraken heb, maak ik ook maar vast een topic aan.

December vorig jaar stuurde ik voor het eerst een mailtje naar Maaika, omdat ik graag een tattoo door haar wilde laten zetten (ik had helaas in augustus net de deadline gemist om in te schrijven voor een mogelijke afspraak). Helaas was ik met mailtje om 00.06 uur al te laat en waren alle plekken al vergeven. Er zat niets anders op dan te wachten tot 1 juli 2014 voor het wagen van een nieuwe poging.
    Zo gezegd, zo gedaan, alleen waren nu de regels veranderd. Voorheen was het 'wie het eerst komt, het eerst maalt', maar nu stond de mail een hele week open en Maaika zou zelf de voor haar interessantste tattoos eruit kiezen. Hoewel ik vermoedde dan geen kans meer te hebben, want een orchidee is ook maar een orchidee, heb ik me toch ingeschreven en in september kreeg ik ineens een berichtje dat ik toch een afspraak heb kunnen bemachtigen! Of eigenlijk 3

De eerste afspraak zou bespreken zijn en de tweede en derde afspraak daadwerkelijk tatoeŽren. 29 januari is de eerste afspraak en ik vind het maar spannend! De dagen voor de afspraken heb ik een hotel geregeld in de buurt, de eerste en laatste keer in Heerenveen zelf en de tweede keer in een stad in de buurt. (Blijkbaar is het schaatsten helemaal hip en happening tijdens mijn tweede afspraak en zitten al die schaats(liefhebb)ers in 'mijn' hotel ). Nogmaals dank aan Dandelion voor het noemen van het hotel in Heerenveen, want nu had ik nog een voordeeltje met de kortingsactie van het Kruidvat

Oh ja! Het voorlopige plan! Ik heb Maaika gevraagd om een orchideeŽntak op mijn bovenbeen, van mijn knie tot aan/op mijn heup ongeveer. Hij wordt in kleur, ik neig naar roze/paars, maar dat wil ik graag met Maaika overleggen. En een deel van de tak zou ik graag nog in een schets willen. Hoe dat precies uit gaat pakken, weet ik nog niet, maar ik heb er vertrouwen in dat Maaika er wat moois van kan maken.

Ik hou jullie op de hoogte als het eindelijk 29 januari is en ik Maaika voor het eerst spreek en concretere afbeeldingen heb
    Last edited by Morrigan; 13-02-2015 at 10:53.
    No esperes a que pase la tormenta.
    °Baila bajo la lluvia!

Ik ben niet Dandelion en ook niet Farah.

Speldenkussen Nebel's Avatar

Re: *Voorpret orchidee door Maaika @ Growink

Aaah keitof man Zij zet echt superdupermooi werk dus ik ben keibenieuwd
    Le vent nous portera

Jaaaah wat gaaf dat je een afspraak hebt kunnen krijgen!
    Keep your head up, keep your heart strong
    Keep your mind set, keep your hair long

Transacoustic
    Guest

Wat nice en hoe cool dat ze jouw idee wilt doen!

Jaaa! Ik had echt nooit verwacht dat mijn idee cool genoeg zou zijn om te doen als ze zoveel inzendingen krijgt. maar ik ben echt heel erg benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden
    *stuiter stuiter*
    °Baila bajo la lluvia!

Gatenkaasje Groenoogje's Avatar

Wat tof zeg, zij zet echt prachtig werk.
    Als je altijd jezelf blijft, kan een ander zich nooit in je vergissen

Gatenkaasje Mevrouw Wolf's Avatar

Wat gaaf zeg! Ik ben heel benieuwd!
    Nur der Regen weint am Grab.

Nog maar 16 dagen!! Ik heb gisteren Maaika gemaild, omdat ik nu niet zeker wist of dat ze dan ook al gaat tatoeŽren, maar de eerste afspraak staat echt puur in het teken van bespreken wat ik wil, dus helaas nog geen inkt.

Maar het echte tatoeŽren komt twee weken erna, op 12 februari, en dat is ook nog maar 30 dagen. En stiekem komt het me ook beter uit dat ik niet kreupel ben op het moment dat ik 'even' Heerenveen-Maastricht moet reizen om mijn werkstukken in te leveren en dan nog naar Delft

Maar yay! Zo duurde het een eeuwigheid voor ik een afspraak had en straks is het gewoon ineens al klaar en heb ik een tattoo van Maaika Het gaat ineens heel snel.
    °Baila bajo la lluvia!

Jaaaaah ik snap hoe je je voelt! Dat heb ik nu ook, nu ik bijna een tattoo krijg van een artiest waar ik ook maanden een afspraak mee heb geprobeerd te maken en wiens werk ik al heel lang bewonder.
    Het wordt vast awesome!
    Keep your head up, keep your heart strong
    Keep your mind set, keep your hair long

Slightly Modified kiwi's Avatar

Oeh spannend! Je gaat het vast naar je zin hebben. Maaika is een gezellig mens
    Hopsa!