View Poll Results: Hebben jouw tattoos betekenis?

Voters
59. You may not vote on this poll
  • Ja, allemaal

12 20.34%
  • Nee, ze zijn puur esthetisch

10 16.95%
  • Sommige wel, sommige niet

31 52.54%
  • Ik heb geen tattoos maar wel toch stemmen

6 10.17%
Page 4 of 4 FirstFirst ... 234
Results 31 to 33 of 33

Thread: Tattoos met of zonder (diepe) betekenis?

Slightly Modified Echelon's Avatar

Re: Tattoos met of zonder (diepe) betekenis?

De tattoo's die ik nu heb, hebben wel allemaal een diepere gedachte en zijn ook om die redenen gezet. Het "project" waar ik nu mee bezig ben heeft dat minder, dat vind ik vooral super mooi Ik kan niet alleen maar dingen verzinnen die waarde hebben helaas haha, ik ben ook een sucker voor gewoon mooie plaatjes
    Hi little monkey boy!

Leeg Canvas Pinnie's Avatar

Sommige van mijn tattoos hebben een betekenis, maar de meeste zijn puur esthetisch.

Piercing Newbie Harm1985's Avatar

Kick!

Al mijn grote stukken (beide benen, rug en arm) zijn zuiver esthetisch.

Echter, de Keltische en Maori tattoo op mijn benen zijn met respect voor de cultuur gezet. Het borneo stuk op mijn rug is gebaseerd op de houtsnijwerken die de Iban gebruiken op hun schilden. Dus in zekere zin zou je kunnen zeggen dat deze tattoo me beschermt.

Bonus weetje: de Iban scalpeerden hun gedode vijanden en 'plakten' dat dan op hun schild. Dus zelfs als ik onverhoopt veel haargroei op mijn rug krijg is er niks aan de hand.

In de Japanse sleeve zit middels numerologie de geboortedatum van mijn oudste zoontje verwerkt. Hij is geboren op 4/6/2013, als je de individuele getallen bij elkaar optelt krijg je het getal 16 en als je dat weer optelt krijg je 7. Dus zitten er 16 sakura's in een 7 vallende blaadjes.

En dan heb ik nog de eerste letter van mijn vrouw haar voornaam op mijn rechter enkel. We wilden al jaren een tattoo samen en toen weer 10 jaar samen waren en aan het dubben waren wat we zouden gaan doen om het te vieren stelde ik een tattoo voor. Dus een leuk lettertype uitgezocht, naar de shop gegaan en erop laten zetten. Het uitzoeken van de juiste plek bij mij was nog het lastigst
    Is the image I'm making the image I see
    When the man in the mirror is talking to me