Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 21 to 30 of 42

Thread: dubbele Apadravya

Leeg Canvas

Re: dubbele Apadravya

Knap dat je het toch nog een keer gedaan hebt. Is niet niks, die piercing.... en dan twee! Mooi dat t nu wel goed gaat. Ben benieuwd naar een foto!

Leeg Canvas

Quote Originally Posted by Piercedboy82 View Post
    Knap dat je het toch nog een keer gedaan hebt. Is niet niks, die piercing.... en dan twee! Mooi dat t nu wel goed gaat. Ben benieuwd naar een foto!

Hallo, mogen hier foto's op de site ?????

Slightly Modified Sproetje's Avatar

Tuurlijk, er is n apart deeltje voor foto's van genitale piercings. (Zet ze liefst wel onder spoiler)

The Librarian Trutle's Avatar

Ja, er mogen foto's op het forum in het daarvoor bestemde subforum. We vragen wel om ze smaakvol te houden en onder een spoiler te zetten.
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    The best weapons in the world!
    - The Doctor-

Leeg Canvas

Ha svdmvs. Hoe is het nu met je piercings? Probleemloos genezen dit keer?? Wat vind je vriendin ervan? Ben nog steeds benieuwd naar een foto.

Gatenkaasje Mevrouw Wolf's Avatar

svdmvs is al een tijdje niet meer op het forum geweest, als je echt benieuwd bent zou je een prive bericht kunnen sturen. Met een beetje geluk heeft svdmvs notificaties aan staan en krijgt hij dus een mailtje dat hij bericht heeft zodat hij kan antwoorden (als hij dat wil natuurlijk)
    Nur der Regen weint am Grab.

Moderator Dandelion's Avatar

Jup, hij is al een week of 6 niet online geweest! Dus ik zou even een pb'tje proberen inderdaad.
    Ik ben Dandelion wel
    And I'm not a weed!

Leeg Canvas

Hallo,

Inderdaad een tijdje afwezig geweest, ook vanwege inlogproblemen.
    Alle met een nieuw account aan te maken kan ik hier terug aanmelden.

De genezing gaat nu zeer goed vooruit, tenslotte speekt men dat het wel een maand of 10 kan duren.
    Mijn vrouw vindt het prima, we hebben nu reeds de metalen staafjes terug en al een maat meer, want die plastieken zijn alleen goed voor de eerste keer, het bloed kleeft daar niet aan. Maar die buigen snel na een tijdje en, wel heb je meer bloeding na het piercen.
    Binnen kort tijd komt er terug een maat meer in, en dat zal het grootste zijn wat we willen.
    Ik ga nu nog eens proberen een foto te plaatsen, want het lukte me ook niet toen, en onder een spoiler zetten wat bedoelen jullie daarmee ????
    Ik zou zeggen ga ervoor als je het wil, maar wel bij een goeie piercer. De pijn moet je er voor overhebben dat is tenslotte maar enkele 10 tallen seconden, eens erin is de pijn weg. Moet wel zeggen dat het tweemaal hard op de tanden bijten was, geen lachertje maar ik zou het zeker terugdoen.
    gr,

____________ updated ____________

Dag,

Als het volledig genezen is denkt mijn vrouw zelf dat ik met een gepiercete kraag mooi zou staan (moet wel een stevige zijn daarvoor en groot genoeg)ook wel mooie zou meevallen.
    Gr,

Leeg Canvas

Welkom back! Wilde plannen. Mooi hoor. Goed te lezen dat het goed gaat met de genezing! Zag op youtube nog een filmpje van iemand die n dubbele apadravya laat stretchen. Ziet er echt wel cool uit!
    Een spoiler is een soort extra linkje, waar de foto onderstaat, zodat je m niet direct ziet als je het forum opent. Hoe je die foto onder een spoiler plaatst weet ik ook niet....

Metaalverslaafde Merida's Avatar

Spoiler
    Dit is dus een spoiler. En die vind je hier:
    20160908_090820.jpg
    Het is een geel ruitje met rood streepje erdoor. Als je erop klikt komt er een code in het schrijfgedeelte. Daar plaats je je afbeelding of tekst tussen en klaar is kees.
    Ze is mooi, als de zon.