Results 1 to 9 of 9

Thread: Voodoo, Rituals of Life, Pins & Needles(Hasselt)

Smile Voodoo, Rituals of Life, Pins & Needles(Hasselt)

Hey

Ik wil een helix laten prikken, dus nu zoek ik in Hasselt een goede piercer. Nu ben ik bij 3 uitgekomen namelijk Voodoo, Rituals of Life, Pins & Needles. Heeft er een van jullie met deze ervaring met een piercing/helix??

Alvast bedankt
    XxxJolien

Slightly Modified Sahi's Avatar

Re: Voodoo, Rituals of Life, Pins & Needles(Hasselt)

Kijk even in dit topic: http://www.piercingforum.nl/showthre...e-tot-14-01-13

In de derde post staat een overzicht per shop.
    I was born two weeks late - and I've been catching up ever since.
    Yes Sir Boss

Ik ga persoonlijk het liefst bij voodoo voor al mijn piercing werk. Jordy is een zeer aangename, vlotte en vriendelijke kerel. Maar Needles & Pins valt zeker ook aan te raden, gaan zeer professioneel te werk. Rituals ben ik een mindere fan van, de piercer lijkt soms zijn dagen te hebben waarop hij het volk liefst zo snel mogelijk de deur uit heeft.

Ok bedankt.

Leeg Canvas

Ben vorige week nog samen met de vriendin geweest naar needles & pins en heb er geen klagen van.
    Ze gaan inderdaad professioneel te werk en zeker qua hygiŽne.

Ok, ik ga morgen naar Needles&Pins. Ik had al een grote voorkeur voor hen, maar ik ben nog nooit naar een piercer geweest dus ik ken ook niks van die piercers. Bedankt iedereen om te antwoorden.

Leeg Canvas

En hoe is het meegevallen daar?

Heey mensjes

Euh ja mn mama wou dat ik nog een halfjaartje zou nadenken. En uiteindelijk heb ik hem op 22-02-14 laten piercen in de voodoo.

Genezen zonder veel probleempjes. Maar hij zat hard inmn schelp. Een 6mm staafje was te lang voor mij. Ik heb hem een jaar gehad en is er nu een tijdje uit. Ik ga normaal gezien zaterdag een triple helix laten zetten. In de needles and pins.

Ik heb sinds november ook een traguspiercing die ij wel in de needles and pins heb laten zetten. Zalige mensjes. Mn tragus heeft 2 vochtbultjes gehad. Het steken vond ik het minst pijnlijk. Daarna heb ik nog veel pijn geleden. Echt zo steken krijgen in mn oor. Maar intussen is hij al een 2 maand rustig.

Leeg Canvas

welke is het beste
    voodoo
    of
    Pins & Needles(Hasselt)