Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 14 of 14

Thread: Blue shadow tattoo Hasselt iemand ervaring ermee?

Piercing Newbie AmericanHigh's Avatar

Re: Blue shadow tattoo Hasselt iemand ervaring ermee?

Ik zou dus echt niet naar die blue shadow shop gaan. Ik heb er geen ervaring mee maar het zijn zo ongeveer de slechtste tatts die ik ooit gezien heb.

The Librarian Trutle's Avatar

Oh nee, daar zou ik ook niet gaan, afgaande op de portfolio. En die melding dat er geen wachtlijst is, is voor mij net een reden om heel sceptisch te zijn. Een beetje van een goede artiest heeft een wachtlijst. Ik zou dus ook een andere shop kiezen. Het gaat misschien om een kleintje, maar die kleintjes zijn daarom niet de gemakkelijkste, net daarom zou ik een shop uitkiezen omdat hij goed is en niet naar de afstand of wachtlijst kijken. Je wilt toch een goede tattoo voor de rest van je leven? Straks eindig je met iets dat toch niet helemaal dat is en wat dan? Coveren? Dan ben je nog meer geld en tijd kwijt. Voor mijn komende tattoo heb ik ook 2 jaar gewacht om de knoop door te hakken en toen moest ik ook een jaar wachten. Niet leuk als je het echt wilt, maar ik weet wel dat ik iets goed zal hebben na 3 jaar wachten.
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    The best weapons in the world!
    - The Doctor-

Tommy ligt op de Grotestraat in Genk. Op nog geen vijf minuten stappen van het station. Voor een afspraak moet je momenteel tot juli/augustus wachten.

Metaalverslaafde Amethyst's Avatar

Wat een heerlijke cover-ups .

Ik snap niet dat deze zaak überhaupt nog bestaat zeg.