Results 1 to 4 of 4

Thread: Advies gevraagd: Toryumon of Harai

Leeg Canvas

Advies gevraagd: Toryumon of Harai

Hey iedereen, ik zit nogal mijn hoofd te breken over iets en ik hoop dat jullie mij enig advies kunnen geven zodat ik de knoop kan doorhakken...

Ik wil een vrij grote backpiece laten zetten waar er onder andere een draak in gaat zitten. De oosterse designs van Len van Harai en Toryumon vind ik mooi. Nu twijfel ik dus sterk tussen deze 2 shops. De prijs maakt mij niet uit, ik zit er voor de rest van mijn dagen mee dus ik wil dat hij strak gezet is, geen bibberige lijntjes heeft en dat hij er na een paar jaar niet uitziet als een inktvlek...
    Kunnen degene die een oog hebben voor een technisch goed of slecht gezette tattoo mij zeggen waar ik het beste af ben? Dit mag ook via een PB.

Bedankt

Gatenkaasje Frix's Avatar

Re: Advies gevraagd: Toryumon of Harai

Ik ben bij beide al geweest, en ze leveren allebei goed werk af. Sowieso zit je bij 1 van die artiesten echt niet verkeerd voor wat je wil, en zul je er niet met prutswerk vertrekken Dan denk ik dat het belangrijkste punt is welke soort van draak je wil, wat je er nog rond wil, en wiens stijl daarvoor het best past.
    « it 's no use going back to Yesterday, because I was a Different Person then »

The Librarian Trutle's Avatar

Wat Frix zegt. Beiden zullen mooie werkjes afleveren, dus zou ik vooral kijken naar welke artiest je het beste ligt, ook qua persoon.
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    The best weapons in the world!
    - The Doctor-

Leeg Canvas

Bedankt voor jullie inbreng, Toryumon mag mijn rugstuk doen. Ik denk dat het moeilijkste deel nu pas komt; enkele maanden wachten