Results 1 to 5 of 5

Thread: Microdermal in het gezicht

Leeg Canvas

Microdermal in het gezicht

Ik ga morgen een microdermal naast mijn oog laten zetten
    Zoiets als dit dus!

Zijn er hier mensen op het forum die ervaring hebben met deze piercing? Groeit 'ie snel uit? Kon via de zoekfunctie niet zoveel vinden over MD's in het gezicht. En hebben jullie nog goede tips wat betreft verzorging enzo? Het wordt mijn eerste MD, heb verder alleen 'normale' piercings.

Re: Microdermal in het gezicht

Tirza van Bunker Piercing Breda heeft er zo eentje, misschien dat zij je meer kan vertellen? Ik heb zelf nul ervaring namelijk

Gatenkaasje HelenOfTroy's Avatar

MURDERwithafish heeft zo'n MD op haar gezicht, en Tirza inderdaad ook. Van Tirza weet ik dat ze iedere week haar MD een paar keer met een zo heet mogelijk doekje stoomt (zo heet dat de huis niet verbrandt natuurlijk), omdat het 'putje' dat de MD vormt snel volslibt met make-up, zweet en ander vuil. Als je het dus wat intensiever dan een MD op een andere plaats stoomt, verminder je het risico op uitgroeien

Oh, enne: succes en veel plezier morgen! Vergeet je geen foto te posten voor ons?
    One can get too familiar with vegetables, you know!

Leeg Canvas

Inderdaad, ben ook wel benieuwd naar die foto nu of heb je het niet meer gedaan ?
    Ik wil ook graag een microdermal piercing in mijn gezicht, of in mijn nek. Vind dit ook wel een fijne site http://microdermal-piercing.nl succes allemaal!

Metaalverslaafde Hailfall's Avatar

Ik heb er ook een gehad ong. op de zelfde plek (iets lager) en heb geen last van gehad. Moet zeggen dat dit mijn stabielste MD was eigenlijk. Hij zat heel mooi plat en liep nooit te klieren, baal nog steeds heel erg dat ik die niet meer eigenlijk (stom ziekenhuis)