Tijdje terug kwam er een klant in de winkel met snake eyes en ik was meteen verkocht. Tijdje research gedaan op internet. Veel verschillende verhalen gelezen.
Uiteindelijk toch besloten het te doen. (LET OP!!! Het is me door meerdere piercers afgeraden om te doen!!!)
Nou gewoon het standaard verhaal... formuliertje... risico's... blablabla....
Zitten... aftekenen... aftekenen.... aftekenen... kijken met lampje...
De prik... Ik ga niks ontkennen. Dit was de heftigste pijn die ik ooit gevoeld heb. (ik heb tongpiercing, kraakbeenpiercings,meerdere intiem,tepels, lip... 4 uur tattoosessies gehad...) Volgens mijn vriend duurde het zeker 2 minuten voordat het sierraad er in zat en volgens bart en mijn vriend had het geen 10 seconden langer moeten duren of ik was flauwgevallen van de pijn. De tranen stroomde over mijn wangen en het enige wat ik kon doen is hopen dat het snel voorbij was en heel hard kwijlen. Ik doe dit NOOIT NOOIT NOOIT meer.
Maar hij zit... En ik vind hem prachtig!
Eerste middag/avond was praten erg ongemakkelijk en heb ik proberen te vermijden. Heb de 1e avond de binnenkant van een visstick weggesloeberd en dat was het. Wat nabloeding maar Hey!
ik merkte dat hij erg begon te zwellen in de avond. Sochtends ben ik gelijk terug gegaan naar bart voor een langer staafje. Toen hij er een langere in had gezet (wat niet pijnlijk was, thank god!) heb ik meteen gezegt dat hij die er weer uit moest halen. Het langere sierraad draaide in mijn mond en dit zorgde voor extreem veel pijn. Ook kon ik mijn tanden niet meer op elkaar zetten. Dus weer de kortere er in maar dit keer met grotere balletjes. Dit scheelt een hoop.
Het tikt erg veel tegen mijn tanden met de grotere balletjes. Maar ik hoop over een paar dagen de kleinere er weer op te kunnen zetten. Eten blijft soep. Ik heb er nog niet op gebeten en dat wil ik voorlopig ook zo houden.
Ik probeer zoveel mogelijk ijswater te drinken en mijn mond dicht te houden. ik hou jullie op de hoogte!
Foto:[spoiler:v2z4pvt0][attachment=1:v2z4pvt0]snakeeyes.jpg[/attachment:v2z4pvt0][attachment=0:v2z4pvt0]snake.jpg[/attachment:v2z4pvt0][/spoiler:v2z4pvt0]