Page 5 of 5 FirstFirst ... 345
Results 41 to 45 of 45

Thread: Snake Eyes (Horizontale tongpiercing)@ Tribal Trading

Metaalverslaafde Lot_fee's Avatar

Re: Snake Eyes (Horizontale tongpiercing)@ Tribal Trading

Echt een toffe piercing, was hem al vaker tegen gekomen, maar ging er van uit dat het een tijdelijke playpiercing zou zijn eigenlijk. Fijn dat de genezing toch zo goed verloopt. Gefeliciteerd en hopelijk gaat het verder ook geen problemen opleveren.
    138/180

Gatenkaasje Alicia's Avatar

Toffe piercing! Lijkt me wel niet zo handig idd Hopelijk heb je er verder nog veel plezier en weinig last van!

Slightly Modified

Ik ben er achter gekomen dat er op bijten ontweken kan worden. Je hebt jezelf van kleins af aan leren kauwen op een bepaalde manier en maakt daarbij bepaalde bewegingen met je tong. Ik heb nu een aantal dingen proberen te eten en dat gaat prima, maar de beweging die ik met mijn tong maak is veranderd. Ik gebruik voornamelijk het midden/zijkant van mn tong en niet het puntje. Ik ga nu ook zo veel mogelijk gewoon vast voedsel proberen te eten ipv soep om deze nieuwe 'techniek' van eten mezelf eigen te maken.

@Spijker: ik merk niet dat er spanning op staat als ik praat of mijn tong uitsteek oid. Had dit wel verwacht.

Wel heb ik inmiddels gele aanslag op mijn tong. hopelijk is die snel weg!

-- 20 maart 2012, 13:14 --

Update:

nu 1 week en 1 dag later nergens last meer van. Heb gisteren de kleinere bolletjes er weer op gezet en het lastige eten/praten was meteen verdwenen. Had niet verwacht dat de genezing zo vlotjes zou verlopen. helemaal happy!

-- 31 maart 2012, 11:09 --

update:
    gaat goehoed!!! Zeg nogsteeds dat ik het NOOIT meer doe mocht hij er ooit uit gaan. Het is nogsteeds een onhandige piercing. Maar het deed zoveel pijn dat ik m nu iig een paar maanden houdt. en dan kijken we wel weer verder.

Leeg Canvas

Re: *Snake Eyes (Horizontale tongpiercing)@ Tribal Trading

waar heb je de snake tongpiercing gezet want ik dacht eraan om ook 1 te nemen maar heb al vele piercings shops gebeld maar ze zeiden dat ze t niet deden

Gatenkaasje Shimmypizza's Avatar

Tribal Trading??? Staat in de titel??? En dit topic is ook al 4 jaar oud
    Capri-Sun, they're like drinkable babies!

Don't soften yourself
    If they can't handle your weight
    Find someone who can