Results 1 to 10 of 10

Thread: seks zonder condoom met prince albert piercing

seks zonder condoom met prince albert piercing

halllo ff een kleine vraag. waneer kan ik seks hebben met me vriendin zonder condoom. heb 4 dagen geleden een pa laten zetten direct een 3mm. want met condoom vind ik maar niks dan wacht ik liever tot ik zonder kan

groeten freddy

Gatenkaasje

Re: seks zonder condoom met prince albert piercing

Is dat niet verteld door je piercer ?
    Having the love of your life break up with you and say we can still be friends is like your dog dying and your mom saying you can still keep it

Metaalverslaafde Hailfall's Avatar

Sowieso na 4 dagen al sex hebben met die piercing is niet zo heel slim.

ja de piercer zei de eerste tijd maar dat is een ruim begrip volgens mij. en nee heb nog geen seks gehad. ik bedoelde er mee dan wacht ik liever tot ik het zonder condoom kan doen.

Piercing Newbie Sander's Avatar

Ik zou het doen als ie volledig genezen is. Tijdens de genezing seks hebben is echt niet fijn, weet ik uit ervaring!

@sanderl ik moet eerlijk toegeven ik heb er geen last van doet me helemaal geen zeer. zelfs niet met een stijfe ochtent leuter geen last.

Gatenkaasje

Dat kan dan wel zo zijn dat je er weinig last van hebt maar alsnog moet het genezen en daar staat een bepaalde periode voor Die zou ik dus ook aan houden. Je kan altijd je piercer bellen en vragen wat hij bedoelde met een bepaalde tijd.
    Having the love of your life break up with you and say we can still be friends is like your dog dying and your mom saying you can still keep it

Metaalverslaafde Lot_fee's Avatar

De genezingsperiode wordt ongeveer geschat op 4 tot 8 weken. Ik zou die tijd toch wel aanhouden. Dus ik zou gaan voor de eerste 4 weken sowieso niet en dan nog een aantal weekjes voorzichtig aan doen (dus met condoom). Misschien vindt je dat teveel gevraagd en iedereen maakt daar zijn eigen keuzes in. Het is natuurlijk ook kwestie van je eigen lijf aanvoelen.
    138/180

Piercing Newbie Sander's Avatar

Quote Originally Posted by freddy001
    @sanderl ik moet eerlijk toegeven ik heb er geen last van doet me helemaal geen zeer. zelfs niet met een stijfe ochtent leuter geen last.
    Ja, dat had ik ook. Maar geloof me, zodra je euhm... naar binnen gaat, dan is dat echt niet fijn!

Leeg Canvas Barton Fink's Avatar

is ook niet zozeer dat 't geen pijn doet, maar de lichaamssappen van je vriendin zijn niet bepaald bevorderlijk voor de goede genezing van het wondje, da's het ook voorall ... maar inmiddels ben je al 'n maandje ver en kan het dus nu wél al ...