Page 2 of 43 FirstFirst 123412 ... LastLast
Results 11 to 20 of 428

Thread: Algemeen topic voor kleine vragen over genitale piercings

Gatenkaasje El Duce's Avatar

Re: Algemeen topic voor kleine vragen over genitale piercing

Niet zozeer pijnlijk, een condoom helpt niet om bepaalde bewegingen te voorkomen he.

Wel voor ontstekingen/irritatie. Vanwege de vreemde lichaamsappen. Een piercing blijft een open wondje, en daar wil je bepaalde zaken echt niet in krijgen.
    Only dead fish go with the flow.

Slightly Modified Neitoperhonen's Avatar

Nee, ik dacht inderdaad ook meer aan pijn qua branderig gevoel. Ik vroeg me af of dat de enige reden was, of dat je er echt linke ontstekingen van kunt krijgen. Hoeveel tijd gaat er ongeveer overheen tot het niet meer nodig is? Is het echt alleen in het begin, of duurt dat wel even?
    Materiaal: Titanium BAL-4EVA! \m/
    "Dancing in fields of Kohlrabi..."

Gatenkaasje El Duce's Avatar

Tja, eerste paar weken zou ik zeggen

En linke ontstekingen.. ik heb er nooit last van gehad, maar ik zou het zekere maar voor het onzekere nemen.
    Only dead fish go with the flow.

Slightly Modified Neitoperhonen's Avatar

Okay, bedankt!
    Materiaal: Titanium BAL-4EVA! \m/
    "Dancing in fields of Kohlrabi..."

Ik heb ruim 10 jaar een PA. Begonnen met 2, later opgerekt naar 3,2 mm (gewoon doorgedouwd, wist toen niet dat er stetchers bestonden).
    Nu loop ik enige tijd met het idee hem verder op te rekken. Aangezien van 3,2 naar 10 mm een hele klus gaat worden, ben ik benieuwd naar ervaringen van anderen.
    Welke stretchers zitten het gemakkelijkst en werkt het eenvoudigst?
    Welk tijdsbestek moet ik rekening mee houden?
    Enz., enz.
    Heeft er iemand tips hierover.

Gatenkaasje Alathariel's Avatar

Heb je de stretchguide al doorgelezen? Daar worden volgens mij al je vragen wel beantwoord .
    viewtopic.php?f=6&t=645

Alathariel,
    Ik heb de stretchguide diverse malen doorgelezen en al veel uitgehaald (staat veel nuttige info in).
    Echter deze gaat vooral over oren te stretchen.
    Bij een PA stretchen komen ook andere dingen om de hoek kijken.
    Bijvoorbeeld welke stretcher het comfortabelste in je broek zit, aangezien het een behoorlijke tijd gaat duren eer je van 3,2 op de 10 mm zit. Ik ben benieuwd naar ervaringen van andere hiermee.
    Vandaar ook dat ik dit gepost heb op kleine vragen en niet een apart groot topic van gemaakt heb.
    Hopelijk ben je het hier mee eens.

Zreefer
    Guest

Ik ga er vanuit dat je na het rekken een passend sieraad gebruikt, wat veel prettiger zal dragen. Dus gewoon de kleine stappen aan nemen zoals de stretchguide aangeeft (eventueel nog tussenstappen als 7 en 9mm). En per maat een passend sieraad dragen. Dit zal veel ongemakken voorkomen. Want zoals ik het nu begrijp van jou wil je 1 sieraad dragen in al die tijd dat je naar 10mm gaat. Dat lijkt me verre van prettig.

Gatenkaasje Alathariel's Avatar

Ik weet niet hoe moeilijk of soepel het weefsel zal rekken bij een PA, maar bij oren is het zo dat je hetgene waar je mee stretcht (ik gebruik zelf een tapered insertion pin) in principe niet inhoudt. Je duwt 'm door de piercing, en meteen na de taper komt een passend sieraad . En idd per maat een passend sieraad dragen, je kan niet het hele stuk van 3,2 naar 10 mm met 1 sieraad doen .

Oh, en de tijd; als je de maten aanhoudt, (waar ik wel even vanuit ga) zul je minstens 5 maanden bezig zijn . Als je de tussenstappen van 7 en 9 mm erbij wil doen, 2 maanden langer .

Metaalverslaafde

Wat ik van mijn scharrel weet (hij had die van hem naar 4mm gestretched vanaf 2,4) is dat het heel gemakkelijk gaat. Bij hem bijna vanzelf omdat het weefsel zo soepel is. Hij heeft gestretched door er met een zooi glijmiddel een nieuw sieraad in te doen. Een tapered insertion pin lijkt me niet zo heel erg gemakkelijk en fijn voor je penis namelijk omdat die meestal recht zijn en je penis niet dezelfde vorm heeft als een gat in je oor.
    Just fucking google it.

Welcome to the Internet, where the men are men,
    the women are men, and the little girls.... are FBI Agents!