Page 1 of 13 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 128

Thread: 2x MD @ Classic Ink & Mods +Uitgroei etc.

Gatenkaasje Shimmypizza's Avatar

2x MD @ Classic Ink & Mods +Uitgroei etc.

Vanmorgen vroeg opgestaan, want ik kon niet meer slapen, en met mn vriend vanuit Vught naar Amsterdam! Daar aangekomen had ik geen idee waar ik naartoe moest. We zijn twee keer een beetje verkeerd gelopen, maar toen ik uiteindelijk wist waar ik heen ging was het niet zo moeilijk meer ^^ Bij Classic naar binnen, heel zenuwachtig maar er was verder niemand anders :] Robert-Jan mn idee verteld en hij vond het tof!
    Iedereen was ziek dus Robert-Jan ging met ons naar boven en de deur ging op slot. Briefje op de deur: Back in 10 minutes (more like 40?). Boven aangekomen heel relaxed gepraat, nog even naar de wc natuurlijk, kijken naar wat er in mijn lichaam zou komen en het was toch veel kleiner dan ik had verwacht! Heel apart :3 Aftekenen en meten, ze zitten niet helemaal symmetrisch volgens de liniaal, maar voor het oog wel en daar gaat het om ^^ Toen mocht ik gaan liggen, de huid werd gemasseerd en alleen dat deed al pijn! Toen de punch, en die was echt naar! Robert-Jan zei heel vaak sorry en hij vroeg of het nog ging etc., heel lief ^^ Ik voelde me echt heel erg op m'n gemak. Toen het ding erin, en hij zat gelijk goed! "Perfect!" volgens RJ zelf ^^ Hij zei ook nog dat mijn huid heel zacht was, en dat hij bang was dat het zou scheuren als hij te hard deed!
    Toen de andere kant, ook weer een nare prik en het voetje erin deed meer pijn dan rechts, maar ook die zat gelijk goed! In de spiegel gekeken en ze zaten echt heel mooooi Ik ben er echt zo blij mee en het was super gezellig! Echt een vette ervaring!
    Mn vriend heeft het ook nog gefilmd, maar RJ heeft ons gevraagd het niet op internet te zetten dus dat doe ik dan ook niet :3 Wel jammer, want ik vond het echt vet om terug te zien! Het doet nu nog een beetje pijn en er zit een kleeeiin beetje bloed onder de pleister, ik durf ook nog niet zoveel te doen met mn armen, haha :3 Maar dat komt nog wel ^^

Oja, en tijdens het piercen zag hij dat ik ook een smiley had, en hij vroeg waar ik hem had laten zetten :3 Nouja, ik heb hem zelf gezet dus Toen vroeg hij of ik hem nog een keer wilde laten zien, en hij zei dat ie mooi zat! Dat was echt tof om te horen ^^

Fotooooo!!!
    Capri-Sun, they're like drinkable babies!

Don't soften yourself
    If they can't handle your weight
    Find someone who can

Gatenkaasje Petite Pomme's Avatar

Re: * 2x MD @ Classic Ink & Mods

Ohhh moooi! Ik vind dat echt een van de meest geweldige plaatsingen voor MD's! Gefleiciteerd!
    *gaat verhaaltje lezen*
    Professional Outcast.
    http://blog.sabinemetz.nl

Gatenkaasje Alathariel's Avatar

Tof! Gefeliciteerd!

Guest

Wauw tof! Mooie plaatsing :jazekers:

Pinnie
    Guest

Mooi! congrats

Slightly Modified loedertje's Avatar

Erg mooi!
    Gefeliciteerd!
    unchain your mind become divine

Guest

Hele toffe plaatsing, gefeliciteerd!

Thanks ^^ En als ik over 3 weekjes terug kom voor controle wil hij een foto voor zijn portfolio!
    Ennn, ik zelf zie de foto niet meer Jullie ook niet?

Don't soften yourself
    Find someone who can

Guest

Haha, ik wilde net even aan een vriendin laten zien hoe het eruit zag want zij wil ook zoiets. Maar de foto laadt inderdaad niet meer

Nu weer wel bij mij XD

Don't soften yourself
    Find someone who can