Results 1 to 3 of 3

Thread: Aig's Blue Tattoo in Naaldwijk

Slightly Modified Tinkerbell88's Avatar

Aig's Blue Tattoo in Naaldwijk

Ik ben er een aantal weken geleden geweest om advies te vragen.
    Ik had mijn navelpiercing ruim 5 maanden en merkte dat mijn staafje (12 mm) er lang was en begon uit te steken (als jullie begrijpen wat ik bedoel). Ik was in Naaldwijk en ben bij Blue Tattoo om advies gaan vragen of het slim is om mijn sierraad te vervangen voor een kortere (10 mm).
    De vrouw die me hielp (zij is verantwoordelijk voor het piercinggedeelte van de zaak) was erg vriendelijk en beantwoordde in alle rust mijn vragen. Zij zei dat het slim was om inderdaad het sierraad te vervangen en ik kon het ook meteen laten doen. Ik had hier totaal niet op gerekend (ik kwam er toch alleen maar voor advies), maar na een kort overleg met mijn vriend heb ik het toch maar gedaan. Samen met die vrouw heb ik een mooi sierraad uitgekozen en toen door haar laten verwisselen. Later gaf ze nog wat informatie over verzorging met zee-zout (hoe en wat) en hoe ik 2e hands sierraden het beste kan reinigen.
    Ook vertelde mijn vriend dat hij er een heel goed gevoel had. Ook mede daardoor heb ik besloten meteen te verwisselen..

Kortom: ik vind het een goede zaak.

Iemand ook (goede) ervaringen met Blue Tattoo?
    Eerst de navel..., toen de tragus, toen de helix, intussen linkeroortje en rechteroortje aan het stretchen en misschien binnenkort een tattoo.....

Slightly Modified Tinkerbell88's Avatar

Re: Aig's Blue Tattoo in Naaldwijk

Wow, die bericht is alweer uit 2010!
    Sorry, voor de big bumb, maar is niemand bekend met deze shop?
    Eerst de navel..., toen de tragus, toen de helix, intussen linkeroortje en rechteroortje aan het stretchen en misschien binnenkort een tattoo.....

Speldenkussen Nebel's Avatar

Re: Aig's Blue Tattoo in Naaldwijk

Nee, maar ik vind het portfolio niet echt mooi dus ik zou er niet naartoe gaan
    Le vent nous portera