Page 5 of 5 FirstFirst ... 345
Results 41 to 42 of 42

Thread: *Bodycult Utrecht

Re: *Bodycult Utrecht

Oooohh.. nee dan is t goed dat de link eruit is want ik bedoelde helemaal niet een webwinkel voor messen en survivalartikelen! Ik bedoelde dus deze website daar zie je dus dat t geen messenwinkel is haha maar een sieradenwinkel alleen de site is nog niet beschikbaar in Nederland, had t pareltje ook van mn oma en die woont in Duitsland vandaar..
    Express yourself in the way you want to be seen.

Re: *Bodycult Utrecht

Ik heb laatst goede feedback achtergelaten maar nu moet ik toch echt even kritisch zijn over hun want mijn vertrouwen op hun is enorm geschaad
    Aangezien het niet lukt om op de een of andere manier feedback te posten op hun pagina zet ik mijn hele lap tekst hier

Enige maanden geleden een microdermal laten zetten op een plek die zij adviseerden. Toegezegd werd dat de kans op uitgroeien dan bijna uitgesloten was. Waren er dan toch problemen dan konden we terug komen, service van de zaak. Bij nadere info elders blijkt dit soort piercings regelmatig uit te groeien (terwijl zij zeiden van niet) en vandaag leek dit bij mij ook het geval. Bij terugkomst in de shop blijkt de service ook niet te bestaan. of ik even 20 euro wou neertellen om de microdermal te laten verwijderen. Jammer want ik had vertrouwen op hun woord... Ik weet niet wie mij 'geholpen'heeft vandaag of gepierced