Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 11 to 20 of 42

Thread: *Bodycult Utrecht

Piercing Newbie

Re: *Bodycult Utrecht

+ 1 @ digi, maar goed, misschien dat de poster nog andere dingen gaat zeggen of doen.

Wat de TS bedoelde met 'goedkope sieraden' kan ook doelen op de kwailteit en niet zozeer op de prijs. Job bijvoorbeeld heeft 'dure' kwaliteit maar kan het goedkoop leveren. Soms verkoopt men drie keer wippen naar de kl*te dingen voor een waanzinnig hoog bedrag.
    En je moest eens weten wat piercingshops flikken al hebben ze tig vestigingen. Een massa mensen kopen klakkeloos sieraden van dieptrieste kwaliteit omdat ze gewoon niet beter weten. Ongetwijfeld zullen een aantal shops wel Dus de kwaliteit van hun sieraden kan goed of bagger zijn, het aantal shops zegt daar niets over.

En nog als laatste over de hygiene: dat is zo'n beetje het enige wat de peeps van de GGD etc. controleren dus daarmee zal het in de meeste gevallen wel snor zitten bij shops.

Ik ben een paar keer bij BodyCult geweest in mijn zoektocht naar een zwarte 1.2 X 9 CBB en vind het een toplocatie met een schone maar enigzins klinische inrichting. De shop staat al gauw vol maar dat is in Utrecht overal. Er werken een paar (minstens 4) artiesten. Ik zou er niet heen gaan maar dat is omdat ik liever naar een van mijn vaste adresjes ga.

Gatenkaasje Odille's Avatar

Ik had het inderdaad over goedkope kwaliteit (niet over het bedrag voor de sierraden) Siliconen en arcyl waar duidelijk randjes aanzitten en staal waar ik zo mijn twijfels bij heb.

en 4,5 uur aan een tattoo zegt volgens mij ook niet veel. Ik weet natuurlijk niet hoe groot de tattoo in kwestie is.

En een muziekstijl zegt niets over de kwaliteit en de hygiene die geleverd wordt toch? En het is grappig dat je een voorbeeld geeft over een aardige jongen die zegt wat je wilt horen, want dat idee kreeg ik juist bij Bodycult. Hij had geen flauw idee wat ik bedoelde met een pincher maar zei vervolgens dat ze nog wel binnen zouden komen.

Maar het zal ongetwijfeld voor anderen een fijne shop zijn, ik ben dan ook nog steeds benieuwd naar ervaringen van mensen
    "It's Nice To Be Part Of The Freakshow"

Become a member!

Leeg Canvas

Het is denk ik meer een zaak waar je gemakkelijk sieraden kunt kopen, ze hebben wel erg veel namelijk. (in vergelijking met andere piercingzaakjes in Utrecht)
    Ikzelf zou er alleen geen piercing laten zetten, diegene waarmee ik heb gepraat kwam niet erg professioneel over, daar had ik enigszins mijn twijfels over.
    Maar, als je het niet hebt meegemaakt, kun je het niet weten.
    De schade zie ik morgen wel weer.

Speldenkussen

HOERA! In blauw?
    VERBODEN!

Gatenkaasje Odille's Avatar

Maar jij hebt dus wel een ervaring Bj÷rn? Ik ben best benieuwd.

En dit is geen Bashtopic dat wil ik er nog even bij vermelden. Ik hoop van harte dat ze het goed zijn want ze hebben gewoon een kickass locatie te pakken :jazekers: En ben oprecht ge´nteresseerd in ervaringen en verhalen van mensen. Misschien dat ik zelf nog eens binnenwip binnenkort.
    "It's Nice To Be Part Of The Freakshow"

Become a member!

Metaalverslaafde

Lol, dan hoor ik toch met liefde bij het "clubje van classic" aangezien al mijn ervaringen daar 100% positief zijn.
    Dat soort kwaadsprekerij vind ik altijd zo naar, dat is nergens voor nodig en daarmee maak je jezelf alleen maar zwart, want het komt toch altijd uit als je over anderen achter hun rug om gaat lopen lullen. Jammer hoor. Dat er alleen al de term "een van het clubje van classic" gebruikt wordt vind ik al viezig.

Ik ben net als Odille ook gewoon benieuwd naar de ervaringen bij deze shop, ookal is hij nog erg nieuw.
    De keren dat ik er langs ben gelopen stond het redelijk vol, dus ik heb nog niet echt binnen gekeken.

Begrijp ik nou dat ze een bovenverdieping hebben?
    Het zou best relaxed zijn als ze een beetje leuke sieraden verkopen, want dat is hier in Utrecht niet makkelijk te krijgen, alleen de standaard dingen eigenlijk.

Piercing Newbie

Ze hebben iig best veel sieraden ja, dat kun je ze nageven.
    En op de bovenverdieping piercen ze, beneden doen ze de tattoos

Metaalverslaafde

Ah oke, nou ik ga gewoon een keer kijken, wie weet zie ik iets leuks. Ben benieuwd

Piercing Newbie

Ik heb mijn tragus bij bodycult in amsterdam laten zetten. Ik was er erg tevreden over, tot ik bij Paradigm kwam!! Jeff neemt gewoon de tijd voor je en geeft goede uitleg, bij bodycult stond ik met maximaal 10min weer buiten... En de naald zat er al zowat door heen zonder dat het aangegeven werd..
    Verder zit mijn tragus wel goed en heb er weinig problemen mee gehad..

Piercing Newbie

Ik woon in Utrecht en was wel nieuwsgierig toen ik langs deze nieuwe shop kwam, zag er modern en flitsend uit. Ik nam een kijkje in de vitrines, ze hebben zeker een ruim assortiment piercings en tunnels/plugs. Ik wil binnenkort een industrial laten zetten, dus ik maakte even een praatje met ÚÚn van de gozers daar. Het zou me 70 tot 80 euro gaan kosten, nou weet ik nog helemaal niet wat een normale prijs ervoor is? Maar hij nam in ieder geval wel gewoon de tijd om even met me te kletsen, en hij leek me erg aardig. Het zag er verder ook allemaal heel netjes, fris en nieuw uit eigenlijk.

Ik ga nog even research doen naar de 'gemiddelde, normale prijs' voor een industrial, en als dat verschil erg groot is doe ik het niet.. Maar anders, my experience is coming soon!