View Poll Results: Hoe groot is uw gat?

Voters
142. You may not vote on this poll
  • 1.2 - < 5 mm

28 19.72%
  • 5 mm - < 10 mm

49 34.51%
  • 10 mm - < 15 mm

26 18.31%
  • 15 mm - < 20 mm

10 7.04%
  • 20 mm - < 25 mm

4 2.82%
  • 25 mm - < 30 mm

4 2.82%
  • 30 mm - < 35 mm

4 2.82%
  • 35 mm - 40 mm

2 1.41%
  • > 40 mm

1 0.70%
  • Ik heb geen stretch, maar wil toch graag stemmen

14 9.86%
Page 169 of 179 FirstFirst ... 69119159167168169170171 ... LastLast
Results 1,681 to 1,690 of 1790

Thread: Poll: Hoe groot is uw gat?

Leeg Canvas

Re: Poll: Hoe groot is uw gat?

Nu nog 13 mm, maar binnenkort naar 14 mm

Leeg Canvas

Gisteren van 6 naar 8 mm gegaan Beetje gevoelig nog (vooral met mijn motor helm op).

Gatenkaasje Alathariel's Avatar

Dat is ook wel een aardig grote stap. Het hoort ook geen pijn te doen en ook niet echt gevoelig te zijn. Hou het goed in de gaten en luister echt naar je lichaam, als het gevoelig blijft kun je misschien beter terug naar 6, even wachten tot alles rustig is, en dan eerst naar 7 ipv meteen naar 8. Niet iedereen kan die stap maken namelijk.

Ik durf het bijna niet meer te zeggen, maar mijn rechteroor zit nu bijna een week op 14 mm, dus ik denk dat het dit keer wel gelukt is . Links zit nog steeds op 13, maar de DF plug die ik draag gaat wel steeds makkelijker uit en weer in, zit daar ook veel mee te spelen. Dus wie weet krijg ik nog binnen 9 maanden de stap van 13 naar 14 helemaal gemaakt .

Leeg Canvas

Ja daar heb je ook wel gelijk in! Maar eigenlijk nooit echt last gehad van het stretchen. Bij elke stap groter was het zonder pijn er in 1x keer er doorheen.
    Elastische oorlellen misschien? haha. Maar ik ga rustig aankijken wat er gebeurd, en als ik het niet vertrouw ga ik zeker weer terug naar 6 mm.

Gatenkaasje Mevrouw Wolf's Avatar

Quote Originally Posted by Mevrouw Wolf View Post
    En daar is 24mm.
    En eigenlijk was het 25mm. Want de flare van het 24mm sieraad was zo groot en dat past al, dus nu zit er 25mm zonder flare in. We komen er wel! Waar weet ik alleen nog niet
    Nur der Regen weint am Grab.

Piercing Newbie Bullseye's Avatar

Vanochtend mijn AOP bestelling ontvangen en gelijk maar weer aan de stretch drang toegegeven. Waarom is dat toch zo leuk? Anyhowes ik zit nu op 6mm.
    Het is inmiddels een jaar geleden (dat was 1 juni om precies te zijn) dat ik mijn lobs op 2mm heb laten piercen. En toegegeven dat ik nu op deze maat zou zitten had ik toen niet verwacht. Maar hier hou ik het voorlopig toch op, al was het maar om in augustus op vakantie van die siliconen eyelets te kunnen dragen.

Metaalverslaafde Lotte's Avatar

Back on 12mm
    Dream little dreams
    that only I believe

Tumblr. :3

Transacoustic
    Guest

Opnieuw mogen stemmen, mijn eerste gaatje (links en rechts) zitten nu op 2.0mm
    Last edited by Transacoustic; 10-07-2014 at 17:08.

Leeg Canvas

Rechts op 6,5 en links op 6,2 mm. Ben bezig met de snapplugs, werkt echt ideaal!!

Gatenkaasje Alathariel's Avatar

Mijn rechteroor zit op 15 mm . Toen de 14 er een maandje in zat ben ik een DF plug gaan dragen, en die verloor ik de laatste tijd al bijna elke nacht, dus gisteren eens gekeken op 15 mm zou lukken. En die plug gleed er moeiteloos in . Dus die is er biiijjna.
    Mijn linkeroor zit echter nog steeds op 13 . En die lijkt gewoon echt niet verder te willen. Ik heb een 14 mm taper, die kan er wel doorheen, maar dat voelt dan niet goed. Dus ik speel er maar veel mee, zit ook een DF plug in, probeer die taper om de week ofzo, en hopelijk lukt het dan. Eind oktober zit ik al een jaar op 13 mm...

Moet zeggen dat ik de lol in stretchen ook wel kwijt ben nu het zó moeizaam gaat. Dat het een keer wat meer tijd kost dan een maand om 1 maat groter te gaan, okee, maar een jaar... Ik wil gewoon zsm naar 16 mm en dan ben ik er klaar mee . Dan kan ik eindelijk mijn op voorhand aangelegde collectie gaan dragen