Page 2 of 59 FirstFirst 12341252 ... LastLast
Results 11 to 20 of 584

Thread: Bizarre ongelukjes en piercings

Slightly Modified

Re: bizarre ongelukjes en piercings

Ja dat is zo, vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk
    Ik denk dat het beter is om het gewoon te doen zonder onderbreken dan te zeggen, He stop even, ik ben m'n piercing kwijt.
    Hoe kwam je er eigenlijk achter dat je hem kwijt was? Ik merkte er niks van, of let iedereen er tijdens de sex op, hmm even controleren of hij er nog wel zit.
    Tenzij je erop gaat liggen.. lijkt me enige mogelijkheid

Piercing Newbie

Niet over mezelf, maar wel lekker passend bij het topic vond ik :

Navelpiercing wordt Brits meisje bijna fataal
    http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/...na_fataal.html

EN

Meisje rijt neus open met haar navelpiercing
    http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/...lpiercing.html

O ja, die met dat auto ongeval. Toen ging ze het hele land door om mensen te waarschuwen voor piercings.

Want veilig rijden heeft er verder geen fuck mee te maken natuurlijk.
    OK, fine. Let's all act like humans:
    Look at me. Boy, do I love sweating. Let's convert beef and leaves into energy and excrete them later and go shopping.

Miyuki: vraag mij niet hoe. Ik ben ook vaak midden in de nacht wakker geworden omdat ik wist dat ik 'm kwijt was. Zo raar.

Terwijl ik geen zesde zintuig had toen mijn mooie hex tunneltje er uit gedonderd was.
    Look at me. Boy, do I love sweating. Let's convert beef and leaves into energy and excrete them later and go shopping.

Piercing Newbie

jemig, die krantenberichten zijn echt bizar. heb je die gelezen van die piercing als straf. das echt een zieke moeder.

en dat auto-ongeluk was freaky. ik bedoel hoe vaak gebeurt zoiets nou. trouwens hoe v aak gebeurt het wel niet dat bij een autongeluk iemand door de autogordel of zijn ketting word gewurgt. dan is een navelpiercing soms nog veiliger.

Speldenkussen Nebel's Avatar

Ik ben met mijn snug ooit achter een autodeur blijven hangen toen ik instapte en iets te dicht erlangs ging met mijn hoofd, dat was behoorlijk pijnlijk. Ik heb ook een keer mijn neuspiercing eruit getrokken met een washandje, en bleef ook regelmatig met mijn dreads in oorbellen//neuspiercing hangen.
    Le vent nous portera

Speldenkussen

enige ongelukjes die ik heb gehad zijn:

* met het uittrekken van mijn t-shirt ook maar meteen de md uit mijn voorhoofd trekken
    * ik heb 1 keer op mijn tongpiercing gebeten, that's it.
    HOERA! In blauw?
    VERBODEN!

Piercing Newbie

hihi, ik was 8 toen ik mn neuspiercing heb laten (schieten) wist niet beter in die tijd. en ik ben m echt zo vaak kwijt geraakt op het schoolplein met spelen, dan gingen ze van school uit mn moeder bellen die dan een nieuwe kwam brengen omdat ik bang was dat hij dicht zou groeien.

en met mn micro die had ik toen net 2 dagen, en ik was uit en stond dus in de kroeg bij de wc te wachten op een vriendin, er stond nog zon meisje naast mij en die zegt opeen er zit iets tussen je borsten hoor, dus ik schrok en wilde het weg vegen, tot ik me bedacht dat het mn piercing was.

en verder niet echt denk ik

O_o Wow, dat zou ik dus nooit doen he, een 8(!!!) jarige rond laten hupsen met een neuspiercing en dan nog naar de school vliegen omdat snotpork het ding kwijt is geraakt met ravotten.

Speldenkussen Chesterfield's Avatar

8 en al een neuspiercing
    (maarja...iedereen moet dat zelf beslissen)

Ik heb niet echt bizarre ongelukjes gehad. Mijn navelpiercing en plug (eentje) zijn al eens uitgevallen tijdens het stoeien en dat merkte ik dan, doordat er iets in mijn been drukte.

edit: Hydro was sneller.