Page 59 of 59 FirstFirst ... 949575859
Results 581 to 584 of 584

Thread: Bizarre ongelukjes en piercings

The Librarian Trutle's Avatar

Re: Bizarre ongelukjes en piercings

Sorry Dullahan, je hebt gelijk! Ik was me zo op de tekst aan het concentreren dat ik deze niet meer zag staan. Plus, 2 dingen tegelijk doen, gaat me vandaag niet af blijkbaar Maar feit blijft wel dat ik ook niet veel begrijp van het verhaal. Iets meer interpunctie had dit wel verholpen denk ik.

Edit: Mors ertussen met hetzelfde advies.
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    The best weapons in the world!
    - The Doctor-

Meubilair Dullahan's Avatar

Ik snap er ook niks van hoor, maar dat komt niet door het gebrek aan leestekens
    Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.

Quote Originally Posted by Sproetje View Post
    KimReed, ik begrijp maar n kwart van je hele verhaal hierboven
    Ik had punten,comma's en hoofdletters gebruikt.
    Mijn toetsenbord is al half verrot en hoe vroeger geleerd heb weet ik niet eens meer, me vriend is amerikaans dus sorry dat het voor jou niet te begrijpen is en anderen.
    Ik vraag het wel aan een piercer die begrijpen me wel

____________ updated ____________

Kortom ik vroeg me af of met al die ongelukken die mensen hadden met hun tongpiercing alles nog wel helemaal heel was en de boel niet veschoven was met oog op uitgroeien en littekens.
    Tweede vraag was welke balletjes grootte jullie als meest gebruiken en staafjes grote voor de tong piercing.
    Liet verder mijn bevindingen nog weten en dat niet veel meegemaakt had verder naast de verhalen over kappers en haken.

Zij nog dat me navelpiercing uitgescheurd was en uitgegroeid door teveel bukken en dat eigenlijk het enigste echt is wat meegemaakt heb en neuspiercings in bed verliezen of uitwrijven als jeuk had.
    Als laatste ja heb nog niet veel ervaring met een tong piercing sinds ik hem pas 3 dagen heb en bij mij alle surface piercings uit zouden groeien.

Zo hoop dat het nu leesbaar is en de rest wat zij doet er niet toe, dit is het zo'n beetje.

Piercing Newbie

Het spijt me maar ik begrijp het nog niet helemaal. Je vraagt meerdere vragen tegelijk. Misschien handig het 1 voor 1 te doen?
    En ja een piercer zal het wel begrijpen omdat je dan mondeling kunt vragen. Mondeling gaat dan beter als schrijven. Is mijn opinie hoor, misschien zien jullie het anders.