Page 1 of 59 1231151 ... LastLast
Results 1 to 10 of 584

Thread: Bizarre ongelukjes en piercings

Piercing Newbie

Bizarre ongelukjes en piercings

Hoi,

Ik vroeg mij of of jullie nog leuke, grappige of bizarre verhalen hebben over jullie piercings. Hier komen er een aantal van mij:

Tongpiercing:

Ik liep de trap op (jogde) met sokken aan, grote fout!!. lang verhaal kort. glee uit, smakte mijn gezicht tegen de traptree. krak, tongpiercing tussen mijn kiezen, kies gebroken. ik heb een halfuur bij de tandarts gezeteb. :/

Tongpiercing:

Ik zat gezellig met een paar vriendinen op een terasje wat te eten. EN je raad het wel. Hap slik en het balletje van mijn tongpiercing is opeens verdwenen. ik dus gelijk eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew roepen. ik steek mijn tong uit, en gelijk mijn vriendinnen eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew. want het staafje stak uit mijn tong.

Vrijdag de dertiende:

Ik ben niet bijgelovig maar dit was egt een rotdag. Ik sochtends naar de piercingzaak geweest, kom ik daar erachter dat ik mijn tunnel niet meer mag stretchen hij is uitgescheurt geweest en nu heb ik praktisch geen vel meer over. ik sago naar huis toe, ach dan maar met mijn andere oor verder. dus ik in de trein naar huis. crap tongpiercing balletje Alweer!!! doorgeslikt. ik kom thuis probeer mijn navelpiercing te verwisselen kan ik het balletje niet meer loskrijgen op dat punt had ik moeten stoppen.
    Maaar ja ik dacht nou dan maar gelijk het gaatje in mijn oor van een 0.8 naar 2 mm. ik was in een piercing bui en niet te stoppen Dus ik een taper ingesmeerd. door mijn oor gedaan. jeeeeh ging goed. glibbert mijn tunnel uit mijn handen. crap. ik kon de taper erniet meer in krijgen. auaaaaaau. Ik ondertussen op mijn knieen met een zaklamp over mijn badkamervloer kruipen om het achterkantje van mijn tunnel te vinden. Dat was echt een dag dat ik wel kon janken. Toen eindelijk maar besloten om een ander dag verder te gaan.

Ik heb ook wel eens huppend en krijsend achter iemand aan gelopen omdat mijn oorbel aan zijn jas vast zat Je had de gezichten van de mensen om ons heen moeten zien.

http://www.cartoonstock.com/directory/p/piercing.asp voor wie wil lachen
    Last edited by Farah; 08-11-2012 at 18:57.

Piercing Newbie

Re: bizarre ongelukjes en piercings

wel eens met mn off centre labret en mn tongpiercing in elkaar blijven haken en met mn offcentre achter mn tshirtmouw bij t mondafvegen maar verder niks raars gelukkig

Gatenkaasje Corn's Avatar

Je veegt je mond af aan je shirt?
    Enige wat ik meegemaakt heb is met staafje van m'n tepelpiercing achter de douchedeur blijven haken, auw.
    "Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."

Ik zat eens in de kroeg en er schoot iets in mijn keel. In een reflex voel ik of mijn tongpiercing nog wel compleet is(raar, want ik had zoiets nooit eerder gehad, dat ik er aan dacht is vreemd), het bovenste bolletje miste. Ik rochelde, spuugde het uit op mijn hand en draaide het er weer op.

Dat was het wel geloof ik. Dat en neusknopjes kwijtraken tijdens de sex en multitaskende vrouw als ik ben zoek ik ze op zonder het te onderbreken en prop ze weer in mijn neus.
    OK, fine. Let's all act like humans:
    Look at me. Boy, do I love sweating. Let's convert beef and leaves into energy and excrete them later and go shopping.

Piercing Newbie

haha. geweldig, das zeker mulititasking. dat met die doushedeur lijkt me heel erg pijnijk.

Piercing Newbie

Quote Originally Posted by Mara
    Je veegt je mond af aan je shirt?
    Enige wat ik meegemaakt heb is met staafje van m'n tepelpiercing achter de douchedeur blijven haken, auw.
    ja als ik aan t werk ben wel anders zijn mn handen weer vies en dat kan niet want dan moet ik ze weer wassen en dat kost tijd

Metaalverslaafde Hailfall's Avatar

Quote Originally Posted by Hydrochlorine
    Dat was het wel geloof ik. Dat en neusknopjes kwijtraken tijdens de sex en multitaskende vrouw als ik ben zoek ik ze op zonder het te onderbreken en prop ze weer in mijn neus.
    Haha herkenbaar. Plugje was uit mijn neuspiercing gevallen tijdens de sex, toen hij nog wel vers was.. dus ik hem er mooi gewoon weer in gestopt.. bloedde het. Zegt mijn partner nog heel leuk 'Dat bloed staat eigenlijk wel heel gaaf'

Toen mijn tongpiercing nog op 1.6mm zat verloor ik constant het balletje tijdens het eten, en kon dan weer weglopen van het eten om hem weer in te doen. Nu verlies ik hem wel eens in de nacht en schrik dan wakker (gelukkig oO) om hem er weer in te doen en dan door te slapen.

Tijdens het sexen ook wel eens mijn hoodpiercing verloren.. 1x gelukkig terugkunnen vinden, andere keer moest ik andere piercing erin doen tijdelijk.. is ook charmant haha XD

Gatenkaasje Corn's Avatar

Ja oké dat is een goeie reden, ik dacht echt dat je tijdens een chique diner ff je mond af ging vegen aan je shirt
    "Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."

Slightly Modified

Hmm ja tijdens de sex raak je snel dingen kwijt, ik was ook eens mijn tunnel kwijtgeraakt..
    Toen ik erna nog rustig op bed lag vond ik ineens 1 van mijn tunnels tussen de kussens
    Vind het wel netjes dat je tijdens de sex je piercings weer erin weet te krijgen.

Douchedeur lijkt me zeker heel pijnlijk..

Er was een kerel die het niet zo netjes vond, maar hey, wees blij dat ik beide tegelijk kan.
    OK, fine. Let's all act like humans:
    Look at me. Boy, do I love sweating. Let's convert beef and leaves into energy and excrete them later and go shopping.