Nee, dat is niet raar! Gewoon zeggen: 'hoi ik ben op zoek naar nieuwe sieraden'. Ik heb alleen nog maar meegemaakt dat ze de sieraden er dan gelijk voor je in zetten![]()
Nee, dat is niet raar! Gewoon zeggen: 'hoi ik ben op zoek naar nieuwe sieraden'. Ik heb alleen nog maar meegemaakt dat ze de sieraden er dan gelijk voor je in zetten![]()
Capri-Sun, they're like drinkable babies!
Don't soften yourself
If they can't handle your weight
Find someone who can
Thanks!Dan ga ik daar vanmiddag even langs
![]()
“Nor do thou seek to vainly delve
Where death's pale angels tread,
To hear the murmur of its flow
Around the silent dead.”
- Frances E. W. Harper
Ik heb mijn oorpiercings ook in de shop laten vervangen en ik werd niet raar aangekeken![]()
You want weapons?
We're in a library!
Books!
The best weapons in the world!
- The Doctor-
Hoeveel kleiner moet je ongeveer nemen om een double flared in te krijgen? Zit nu met 1oor op 11mm en ander 12mm
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Als je geen DF inkrijgt op de maat waar je nu op zit, is je oor nog niet klaar voor DF.
Je zou nl geen kleinere maat hoeven te nemen, maar gewoon 11 en 12mm
Nur der Regen weint am Grab.
Ok bedankt
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Ik heb zaterdag een navelpiercing laten zetten en pas sinds gister was het bij het bovenste balletje rood met een beetje korstvorming. Maar wanneer weet ik of mijn sieraad te kort is? Volgens mijn piercster is dit de standaard maat en voldoet deze prima.
Er bestaat geen standaard maat, omdat ieders lichaam (en dus ook navel) verschillend is. Wellicht past het zelfde maatje voor veel mensen, maar standaard bestaat niet.
Een korstje of roodheid kan altijd. Dat kan bij de genezing horen. Je kan zien dat het staafje te kort is als het in je huid drukt. Er zou nl een (klein) beetje ruimte over moeten zijn voor je piercing om met je lichaam mee te bewegen.
Nur der Regen weint am Grab.
Nou dan mag ik toch hopen dat het niet nog dikker wordt. Zo heb ik er geen last van maar ik moet dan toch puur mn best doen nog ergens een stukje staafje te zien.... Vooral positief: Het jeukt.
Maar dat is dan wel vaag ja, een maat hebben liggen en er vanuit gaan dat het past. Ik geloof dat dit 10 is, zou dat kunnen?
Hey!
Ik heb vrijdag mijn industrial laten zetten. Maar nu blijft het onderste gaatje soms bloeden, vooral als ik sochtends wakker word. Ik probeer natuurlijk op mijn andere oor te slapen, maar misschien dat ik er in mijn slaap toch aankom? De piercer raadde ook aan om er een flexibel staafje in te laten zetten, maar nu zit er wel duidelijk een bocht in het staafje. Ook vind ik het staafje wat dun, kan ik er later wel nog een iets dikker, recht staafje in laten zetten? Of zit ik nu aan deze maat vast :p .
Ik ben er wel heel blij mee, maar ik weet niet precies wat erbij hoort en wat niet haha.