Page 1094 of 1100 FirstFirst ... 945949941044108410921093109410951096 ... LastLast
Results 10,931 to 10,940 of 10992

Thread: Kleine piercingvraagjes

Gatenkaasje Dullahan's Avatar

Re: Kleine piercingvraagjes

Dat je erop slaapt kun je niet voorkomen, dat het dan af en toe bloedt is vervelend maar niet heel ernstig. Ik bedenk me net dat vrijdag eergisteren was dus dan is het zeker heel normaal dat ie nog een beetje bloedt af en toe. Van een flexibel staafje in een industrial heb ik nog nooit gehoord maar ik heb er niet zo heel veel verstand van dus misschien weet iemand anders daar meer van.

De standaard maat voor een industrial is 1,6 mm dus ik vermoed dat hij daarop gepiercet is, als je een dikker sieraad wil krijg je 2 mm en ik weet niet of die als industrial sieraad verkrijgbaar is. Ook zul je de piercing dan moeten gaan stretchen en dat ga je echt niet willen in het eerste jaar dat je hem hebt dus daar zou ik voorlopig nog niet over nadenken.
    Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.

Metaalverslaafde Spijker.'s Avatar

Ik heb een vraagje over de snap fit BCR.
    Hoe makkelijk gaat het balletje erin, en vooral eruit? Hoe groot is de kans dat het balletje er spontaan tussenuit gaat?
    Ik was pas bij Classic voor een stretch en ik had de keus tussen dit en een segmentring. Een gewone BCR in 5 mm was er niet, en hier vind ik ook alleen maar die snap fit ring en een BCR van €49. En dat vind ik wel weer erg duur.
    I may not think or feel as you do, but does that make me less human?

Quote Originally Posted by Spijker. View Post
    Ik heb een vraagje over de snap fit BCR.
    Hoe makkelijk gaat het balletje erin, en vooral eruit? Hoe groot is de kans dat het balletje er spontaan tussenuit gaat?
    Weet iemand hier antwoord op?

Ik heb niet die snapfit bcr maar wel een ander soort bcr van 6 mm. En persoonlijk had ik echt giga veel moeite om het balletje eruit te krijgen, zelfs met de juiste tools. Dat ding was gewoon veel te stug XD Nou zaten er bij mij wel kleine inkepingen in het balletje en was da barbell afgerond aan de uiteinde, dus alles sloot wat beter in elkaar. Als ik die snapfit zo bekijk lijkt die vlak en zal het dan misschien ook wel makkelijker zijn het balletje ertussen uit te krijgen aangezien de ring minder ver open moet? Dat is mijn gok tenminste..
    Hoop dat het een beetje helpt ^^'
    "Be daring, be different, be impractical, be anything that will assert integrity of purposeand imaginative vision againt the play-it-savers, the creatures of the commonplace, the slaves of the ordinary."

Leeg Canvas

Ik heb een snap fit gehad, maar was er niet erg tevreden over. Balletje ging er te makkelijk uit.
    Ik weet niet hoe lang je op deze maat wil blijven, maar die titanium van Industrial strength is wel echt super mooi, en met het juiste gereedschap heb je die er zo in en uit.

Bedankt voor het antwoord allebei
    De piercer bij Classic zei ook dat het balletje er bij een snapfit ring makkelijker tussenuit gaat dan bij een gewone BCR.
    Die titanium BCR van Industrial Strength vind ik te duur omdat dit waarschijnlik niet mijn eindmaat wordt. Hoe lang ik dan op deze maat blijf zitten weet ik nog niet.

Piercing Newbie Uiltje's Avatar

Ik blijf maar terugkeren naar dit topic, zucht..

Ik heb een paar weken terug de ring in mijn conch laten vervangen naar een straight barbell omdat de conch vochtbultjes veroorzaakte. (dus nu houd ik de barbell tot de bultjes weg zijn, dan kan ik weer kijken naar een ringetje)
    Nu heb ik dus bij het bultje aan de achterzijde last van crusties, en zoals geadviseerd bij Classic spoel ik het af onder de douche, droog ik het en laat ik het met rust. Het stomme is dat die crusties als een soort ringetje om het staafje blijven zitten en ik krijg ze er met geen mogelijkheid van af (ze zitten dus niet meer op mijn huid). Weken werkt niet, eraf trekken werkt niet (en dit irriteert mijn piercing ook enorm) en als ik ze gewoon laat zitten beginnen ze het bultje aan de achterkant te irriteren. Heeft iemand hier alsjeblieft een goede suggestie voor? Ik word gierend gek van die kleine rot korstjes.
    Hebban olla uogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, uuat unbidan uue nu?

Piercing Newbie

Hallo

Ik heb dat haast bij elke piercing gehad. Het was bij mij hardnekkig en ik had telkens zulke crusties op mijn staafje zitten. Ik denk dat je misschien zeezout zou kunnen gebruiken om het los te weken. 1 kwarttheelepeltje zeezout op een mok kokend water na afkoelen z,on 5 minuten met je oor erin en dan proberen het eraf te krijgen. Helpt het niet misschien naar de piercer gaan. Dat heb ik ook wel gedaan en dan maaktte die het voor mij schoon en gaf advies mee door lang spoelen en voor zichtig afdrogen 2 x op 1 dag maar zeezout proberen en daarna voorzichtig eraf proberen te krijgen niet geforceerd dan gaat sowieso dat bultje niet weg. Spreek uit ervaring. Nadat het geheeld is gaat dat probleem wel weg maar vochtbultjes kunnen helaas heel hardnekkig zijn maar kan geen kwaad hoor.
    Hoop dat je er wat aan hebt.

gr joke

Re: Algemene vragen

Hey! Ik kom even tussendoor, misschien heeft iemand tips voor me... Ik probeer al ongeveer 3 dagen om mijn piercing te wisselen. Wisselen is voor de allereerste keer. Ik heb namelijk al 7 maanden een helix en nu lijkt het me wel leuk om iets anders er in te doen. Maar het probleem is dus, ik krijg mijn eerste helix er niet uit! Ik draai en draai maar... maar er gebeurd niks, en als ik te lang aan mijn oor zit te klungelen zwelt het helemaal op waarna ik helemaal niks meer ermee kan, vandaag begon het zelfs te bloeden terwijl ik nergens iets van wondjes of wat dan ook bekend heb.. Ik dacht ook dat je na 4-6 maanden kon wisselen en mijn zit er nu 7 maanden in en is naar mijn idee helemaal geheeld... Ik hoop dat jullie tips hebben om de eerste keer te wissen en hoe ging dat bij jullie?

Liefs!

Gatenkaasje Brubs's Avatar

Re: Algemene vragen

Bloeden is een teken dat het zeker niet het juiste moment is om te wisselen. Zwelling kan voorkomen bij extreme irritatie, maar als dit al gebeurt bij alleen wisselen is dat ook een teken dat de boel nog niet genezen is.

Mijn advies zou zijn om je piercing zeker nog lekker een maand of 3 te laten zitten en het dan nog eens te proberen (desnoods bij je piercer). Een kraakbeen piercing kan er makkelijk 9 maanden of langer over doen om te genezen. En de fistula is nu weer beschadig geweest waardoor je een flinke stap terug doet in de genezingsperiode. Je oor heeft nu dus weer tijd nodig om verder te herstellen.
    Ik wil naar Antarctica.
    Daar is geen drama, alleen maar pinguļns.