Page 1098 of 1098 FirstFirst ... 9859899810481088109610971098
Results 10,971 to 10,977 of 10977

Thread: Kleine piercingvraagjes

Leeg Canvas

Re: Kleine piercingvraagjes

Bedankt voor de toevoegingen Ik hoop dat 'ie snel geneest en dat ik kan wisselen naar 1/0,8mm.

Piercing Newbie PinUpGirl's Avatar

Quote Originally Posted by Brubs View Post
    Nou, in een neuspiercing is 't cheesecutter effect niet echt van toepassing. Daar is 't weefsel van je kraakbeen over 't algemeen veel te stug voor. 1mm en 0,8mm zijn prima maten om mee te pieren voor een neus, voor een lip piercing bijvoorbeeld weer niet zo, want dat weefsel is veel zachter.
    Oh dan heb ik het verkeerd begrepen, whoops nevermind!
    'Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months' - Oscar Wilde

Leeg Canvas

Hey!

Ik wil een tepelpiercing laten zetten. Ik heb me ingelezen over de wondbehandeling en gelezen dat volledig herstel drie tot zes maanden duurt. Ik neem aan dat het al een stuk eerder redelijk herstelt is. Ik ga over elf dagen naar Lowlands. Mijn vraag is hoe het herstel er voor staat na elf dagen, hoe voorzichtig ik er dan nog mee moet zijn. Is het onverstandig om hem zometeen te laten zetten?

Freak! HelenOfTroy's Avatar

Festivals en verse tepelpiercings zijn een slechte combinatie, zeker als je daar ook overnacht. Ik zou het zetten lekker uitstellen tot daarna! (En nee, 6 tot 9 maanden genezingstijd zijn zeker niet overdreven hoor)
    One can get too familiar with vegetables, you know!

Freak! Mevrouw Wolf's Avatar

Tepelpiercings staan er om bekend dat ze moeilijk en soms zelfs niet genezen. Als je piercing in 6 maanden volledig genezen is mag je je gelukkig prijzen
    Dus eens met Helen, ik zou wachten tot je terug bent van LL en weer lekker fris en fruitig bent en dán eens naar de shop gaan om een piercing te laten zetten
    Nur der Regen weint am Grab.

Moderator Dandelion's Avatar

Ja idd. Sowieso NA Lowlands en een eventuele vakantie als die nog op de planning staat. En houdt rekening met een lange genezing want tepelpiercings zijn moeilijk.
    Ik ben Dandelion wel
    And I'm not a weed!

Speldenkussen Brubs's Avatar

Precies wat er boven mij gezegd wordt. Ook vooral na je eventuele vakantie want met een genezende piercing wordt het sterk afgeraden om te zwemmen en dergelijken.
    Ik wil naar Antarctica.
    Daar is geen drama, alleen maar pinguďns.