Page 1099 of 1100 FirstFirst ... 99599999104910891097109810991100 LastLast
Results 10,981 to 10,990 of 10992

Thread: Kleine piercingvraagjes

Slightly Modified Orb's Avatar

Re: Kleine piercingvraagjes

Quote Originally Posted by Dullahan View Post
    Jaaa nostril! Ik denk dat het niet zoveel uit maakt eigenlijk... Als je 's avonds gewoon doucht en al dat stof weer wegspoelt met water. Misschien dat je hem voor de zekerheid kan laten zetten op een moment dat je een paar dagen vrij hebt ofzo.
    Ja goed idee !
    Dankje Dull

Hoi,

Ik heb vandaag in mijn vertrouwde shop een piercing laten zetten. Het gaat om een tepelpiercing. Ik weet hoe ik deze moet verzorgen. Ik heb er op dit moment een langer staafje in, mijn piercer zei dat ik deze na ongeveer 8 weken kan vervangen met een kleiner staafje.
    Zijn er mensen(vrouwen) die ook een tepelpiercing hebben? En na hoelang hebben jullie het sierraad vervangen?

Leeg Canvas

Hoi,

Gaaf hoor een tepelpiercing. Zou ook graag een tepelpiercing willen alleen weet ik niet of de prik veel pijn zal doen en of je snel een ontsteking van kan krijgen?

Vandaag zelf naar de piercing shop geweest en heb eindelijk mijn een tong en Lip piercing laten zetten . Tong is nog wat gevoelig en bij de lip valt het super mee .
    Nu gaan genieten van deze piercings en binnenkort een gaan kijken en bedenken waar zal ik de volgende piercing zal laten zetten

Quote Originally Posted by labret View Post
    Hoi,

Gaaf hoor een tepelpiercing. Zou ook graag een tepelpiercing willen alleen weet ik niet of de prik veel pijn zal doen en of je snel een ontsteking van kan krijgen?
    Dat ligt helemaal aan je cleaning progress en elke dag een schone BH(vrouw) of een zoogcompress in je bh doen. Bij een man elke dag een schoon hemd. Elke dag schoonmaken met antibacteriŽle zeep, en 1x per week zeezout. Dit heb ik met al mijn piercings gedaan en zo zijn ze genezen.

Ik raad het echt niemand aan. Het doet echt pijn. En bij een man doet het nog meer pijn als bij een vrouw.

Slightly Modified Sproetje's Avatar

Laat die antibacteriŽle zeep maar achterwege, beter gewoon afspoelen onder de douche en indien nodig zeezoutoplossing.

Metaalverslaafde Spijker.'s Avatar

+1 op Sproetje.
    En tijdens het douchen/schoonmaken zo weinig mogelijk (liefst helemaal niet) aan gaan rommelen, zoals draaien enzo.
    Persoonlijk vond ik het de pijnlijkste piercings om te laten zetten en met verreweg de langste genezingstijd. En ik vond tijdens de genezing strakke kleding niet zo fijn.
    I may not think or feel as you do, but does that make me less human?

Quote Originally Posted by Sproetje View Post
    Laat die antibacteriŽle zeep maar achterwege, beter gewoon afspoelen onder de douche en indien nodig zeezoutoplossing.
    Aah okť super bedankt. Ik volg altijd het advies op. Maar het vervangen? Dat mag dus pas als hij helemaal genezen is? Na een maand of 9? De piercer zei dat het na 8 weken al mocht. (omwisselen voor een korter staafje.) maar ik twijfel enorm. Omdat ik op diverse fora lees pas als het helemaal genezen is.
    Vannacht tijdens het slapen een sportbh aangehad. Omdat alleen een hemdje te veel pijn doet. Het heeft een beetje gebloed. Ik schrok wel hoor haha. Meteen schoon gemaakt.

Ben alleen altijd heel voorzichtig met piercings.

____________ updated ____________

Quote Originally Posted by Spijker. View Post
    +1 op Sproetje.
    En tijdens het douchen/schoonmaken zo weinig mogelijk (liefst helemaal niet) aan gaan rommelen, zoals draaien enzo.
    Persoonlijk vond ik het de pijnlijkste piercings om te laten zetten en met verreweg de langste genezingstijd. En ik vond tijdens de genezing strakke kleding niet zo fijn.

Yes. Ik vond het ook echt pijn doen. Maar ik beweeg nooit mijn piercing. Echt nooit!

Gatenkaasje Dullahan's Avatar

Hoezo doet het bij een man meer pijn dan bij een vrouw? Heb je beiden zelf ervaren?
    Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.

Metaalverslaafde Spijker.'s Avatar

Mannen zijn gewoon kleinzeriger
    I may not think or feel as you do, but does that make me less human?

Quote Originally Posted by Dullahan View Post
    Hoezo doet het bij een man meer pijn dan bij een vrouw? Heb je beiden zelf ervaren?
    Nee. Maar ik las ergens, dat ze het bij een man verder naar achter zetten