Page 1 of 1100 12311511015011001 ... LastLast
Results 1 to 10 of 10992

Thread: Kleine piercingvraagjes

Metaalverslaafde Morrigan's Avatar

Kleine piercingvraagjes

Speciaal voor Josanne een kleine vraagjes topic, voor allerlei kleine vraagjes die niet de moeite waard zijn om een heel topic voor te openen.

Quote Originally Posted by Josanne.
    Jahoi; waarom is er geen ''kleine piercingvraagjes topic'' oid? Ben zelf te scheiterig om m op te richten, maar het zou wel handig zijn. Gehe.
    Maargoed; mijn vraagje die ik had kan hier ook wel. Mijn piercingplannetje is voor Februari hopelijk een lippiercing. Ik neig heel erg naar een Eskimo hoor, maar ik wou toch even weten of je spiderbites tegelijk kan/wil zetten. ivm zwelling en aangezien het aan dezelfde kant is of twee keer prikken dan niet superpijnlijk gaat worden?
    Ik heb helaas geen vraag om het topic mee te openen, dus beantwoord die van Josanne maar of stel er zelf een.
    No esperes a que pase la tormenta.
    ¡Baila bajo la lluvia!

Ik ben niet Dandelion en ook niet Farah.

Gatenkaasje Irene's Avatar

Re: Kleine piercingvraagjes

Ja, vraagje!
    Ik heb in mijn forward helix een lang staafje gekregen en ik wil graag een korter staafje. Nu heb ik 0,0 last van zwelling, dus dat zal niet zoveel uitmaken. Maar nog wel af en toe van wondvocht en dergelijke. Gaat dat met een korter staafje lastig worden schoonhouden en kan ik m beter nog even langer hebben? Of kan ik m wel verwisselen en zal t wel gaan?

Gatenkaasje AX.'s Avatar

ik zou ze graag willen beantwoorden maar ik weet het niet.. =O

Heb wel een vraagje :roll:
    lippiercing.. offcenter en dan mooi op het randje van je lip/huid..
    Hoe groot is het slim om mee te beginnen.. (dikte + lengte / diameter..) is het beter om te helen met een staafje of een ringetje of maakt het niet uit..?
    is het verder gewoon het zee-zout-water verhaal of komt er nog meer bij kijken.. 0=)

Zo.. :roll:
    =)

Gatenkaasje Ampersand.'s Avatar

Há wat cool! !

Oh, en @blackAX; het lijkt me wel dat de piercer dat weet wat je ''begin'' maat is om gepierced mee te worden, en als je dan al mag wisselen van sieraad weet hij waarschijnlijk ook wel wat daarna makkelijk is, ik zou zeggen gewoon even aan je piercer vragen want dat verschilt ''per lip'' om he zo maar te zeggen!
    'Maf kind', zei hij lachend, 'wat maak jij je leven toch ingewikkeld'.

Gatenkaasje AX.'s Avatar

Jah maar stel je nou voor ALS ik het zelf zou willen doen?
    Of zou ik het dan maar een beetje op de gok doen 0=)

(smeekt op geen reacties zoals NIET DOEN NIET DOEN!!!)

........:roll:
    =)

Gatenkaasje Faya's Avatar

Nou die reacties krijg je natuurlijk wel, puur omdat je er geen moer vanaf weet maar 't staat je te prijzen dat je er wel naar vraagt.
    Ergens heb ik gelezen dat je zelf helemaal nog geen piercings hebt, denk dat je beter je eerste pierce-ervaring bij een piercer kan krijgen en niet van het zelf-doen.

Gatenkaasje Ampersand.'s Avatar

Uh. Nouja. Ja. Ik zou zeggen zet er een schuifmaat op en pak een maat of 2 groter voor de zwelling ofzo? Maar ik ben geen DIY expert. Ik ben ook geen piercing expert, maar, ja.
    Dan kan ik je verder niet echt helpen. In ieder geval niet weer met een speld doen.

En wat Faya zegt klinkt wel slim, enzo.
    'Maf kind', zei hij lachend, 'wat maak jij je leven toch ingewikkeld'.

Metaalverslaafde

nujah, op diy kan ik je wel helpen xd
    snakebites & septum zitten ook zelf, lekker perfect enzo

ikzelf neem een 1.2 piercingnaald gekocht via *internetsite die ik niet vermeld*
    neem een soort marker die ook aan de binnenkant van m'n lip kan gebruikt worden en dan maar (traag) prikken, aangezien ik het freehand doe

zit (tot nu toe) altijd recht

op vlak van lengte van staafje (ik neem staafje omdat dit blijkbaar beter geneest), ik neem gewoon de langste (denk 12mm ?)

heb nog nooit last gehad dus

hoop dat het wat helpt

Gatenkaasje done's Avatar

Quote Originally Posted by Irene
    Ja, vraagje!
    Ik heb in mijn forward helix een lang staafje gekregen en ik wil graag een korter staafje. Nu heb ik 0,0 last van zwelling, dus dat zal niet zoveel uitmaken. Maar nog wel af en toe van wondvocht en dergelijke. Gaat dat met een korter staafje lastig worden schoonhouden en kan ik m beter nog even langer hebben? Of kan ik m wel verwisselen en zal t wel gaan?

Als je nog last hebt van wondvocht e.d zou ik nog een tijdje wachten met een korter staafje (dat is idd ook niet erg handig schoonmaken).
    Kraakbeen piercings zijn bitches en hebben een lange genezings periode.
    Een korter staafje in natuurlijk mooier maar je kunt beter iets te lang met een lang staafje lopen als dat je straks er last van krijgt op wat voor manier dan ook.
    Vel het meest veelzijdige stukje vlees!

Gatenkaasje Rockergirl's Avatar

Jaaa!
    Ik heb elke keer een soort klein kuiltje bij mn tongpiercing, zit 16 mm in, als k dan weer verwissel naar 18 mm is het weg.
    Maar als ik bij 16 mm kijk hoeveel ruimte ik nog heb is het 1 á 2 mm ofzo.
    oohjaaa, ik heb 6 mm balletjes.

Wat is het
    Sterallures? Nou en?