Page 7 of 7 FirstFirst ... 567
Results 61 to 63 of 63

Thread: Body Care @ Leeuwarden?

Leeg Canvas

Re: Body Care @ Leeuwarden?

Hier ook nog een slechte ervaring met Body Care! Ik heb er geen piercing laten zetten, maar ik ging er heen voor wat advies.

Het verhaal vooraf: ik had 2 weken geleden een neuspiercing laten zetten (niet daar, maar waar ik hem had laten zetten was dicht) en hij was er bij het wassen van mijn gezicht uitgegaan. Ik kreeg hem er met geen mogelijkheid meer in, (het was een corkscrew piercing dus met zo'n leuk haakje) en ik baalde flink, ik dacht dat hij zou dichtgroeien. Wel geprobeerd om er een andere (rechte) piercing in te doen, maar deze was te kort en te dun. Gat was nog niet dicht, dus ik voor advies naar de piercer.

Ik werd geholpen door een jongeman die nogal ongeïnteresseerd overkwam. Hij ging proberen of hij hem er voor mijn in kon krijgen. Hurt like shit en begon weer te bloeden enzo, bleef maar doordrukken maar hem lukte het ook niet. Zij piercen daar met rechte staafjes, dus hij zou proberen er zo een door te doen. Lukte niet. Hij zat er nog wat met een naald in te porren, stopte nog iets in mijn neus, maar het wou allemaal niet lukken. Hij had namelijk geprobeerd er een 1.2 mm staafje door te raggen terwijl ik met een 1mm staafje ben gepierced. Daarna heeft hij het maar opgegeven. Opzich waren het goed pogingen die elke andere piercer ook had gedaan, maar het deed echt ontzettend pijn hij bleef maar doordouwen. En steeds doen alsof ik me vet aanstelde, terwijl ik toch echt wel wat gewend ben en een vrij hoge pijngrens heb. Daarnaast kwam hij gehaast en ongeïnteresseerd over en was hij erg negatief over de piercer die mijn neus heeft gepierced (onprofessioneel vind ik) terwijl ik daar prima ervaringen heb.
    Ik kwam er weg met tranende ogen, een dikke rode neus (die nu dus ontstoken is) en geen oplossing.

De volgende dag naar Tattoo Richard gegaan in Leeuwarden voor advies, hier gaven ze me prima advies en waren ze heel vriendelijk.
    Last edited by Lijn_; 15-10-2013 at 15:12.

Leeg Canvas Elin3's Avatar

Ik heb er eind vorig jaar mijn microdermal laten zetten, dit is naar mijn idee allemaal goed gegaan ondanks dat het mij ontzettend veel pijn deed. Het enige vervelende vond ik, dat er een man in de studio kwam (die de man die mij piercte, waarschijnlijk wel kon), die er doodleuk bij kwam zitten en kijken en lekker uitgebreid met elkaar gingen praten. Dit vond ik niet netjes.. Uiteindelijk ben ik er laatst achter blijven haken en ben ik er mee terug gegaan aangezien de piercing er nog half in zat en half uit stak. Hij zei dat hij hier helaas niks meer aan kon doen, dan hem er uithalen. Hier moest ik €10,- voor betalen voor "materiaalkosten". Vond dit wel duur om hem er even uit te halen, maar wou het zelf ook niet doen.
    Wel aardig was dat ik een volgende micro dermal voor €35,- mocht laten zetten, omdat deze eruit was gescheurd... Terwijl ik voor de andere volgens mij €60,- heb betaald.

Leeg Canvas

Hallo. Ik wil heel graag een industrial piercing laten zetten in mn oor. Maar ik wil wel dat het goed gebeurt. Wat is een goede piercer in Leeuwarden of omstreken? Want als ik dit lees kan ik volgens mij beter niet naar body care gaan?

Groeten kim.