Als het snijdt moet je een langer staafje nemen.
Als het snijdt moet je een langer staafje nemen.
Kan je er geen foto van maken om het te laten zien?
Interessant..
Ik had het ook een tijdje maar bij mij kwam het gewoon omdat als ik 's morgens opsta is mijn lip iets dikker o0 (Tijdens de dag werd mij lip wel weer gewoon normaal.)
Lag aan het seizoen volgens mij (winter) want mijn 2de labret liet ik in de lente zetten, en daar was dat niet.
Als je slaapt (ligt) stroomt er meer bloed naar je hoofd, waardoor je lip logischerwijs meer opzwelt/dikker wordt. Dan kan het inderdaad gebeuren dat je 's ochtends verneemt dat ie in je lip drukt. Het heeft in principe niets met seizoenen te maken, misschien was het staafje van je tweede piercing een paar millimeter langer, waardoor je er daar geen last van had.
Ik heb er alleen in de winter last van, anders nooit (dan is het sowieso al warmer in mn kamer).Originally Posted by Ro0sz
2de piercing is net als de eerste 8mm (en ook met 10mm staafje gepiercet).
Kan ook gewoon toeval zijn n_n
Ik probeer maar het is telkens onduidelijkOriginally Posted by Annie1990
tis dus mijn slotje en het snijd in mn vel en langs 1 kant zieje dat vel dat verompeld is en ziet rood
Ik denk dat je hem eruit moet halen.
waarom?Originally Posted by Sanne
![]()
Omdat dat slotje in je vel zit te prikken? Je ken ook gewoon naar een piercer gaan die er dan een langer staafje in doet![]()
Eruit halen is toch niet nodig...
* Ga naar je piercer en laat hem of haar een langer staafje erin zetten.
* Laat je piercing met dat staafje genezen.
* Ga vervolgens een kleiner bioplast staafje dragen. Daar kan je precies dezelfde opschroefstukjes op gebruiken mbv een converter. Heeft dus helemaal niks met mooi of niet mooi te maken, beter voor je lip en voor je tanden en tandvlees.