leuk!gefeliciteerd![]()
leuk!gefeliciteerd![]()
Leuk, gefeliciteerd !
« it 's no use going back to Yesterday, because I was a Different Person then »
Dat staafje is echt bizar lang. Ik heb mijn Inner Conch door Sharon laten piercen, en zij gaf me een stuk korter staafje met 2 bolletjes met genoeg ruimte voor zwelling. Maar zelfs dit staafje ging bij mij irriteren.. dus ik denk dat de jouwe dat ook erg gaat doen. Sinds ik er ringetjes in heb voelt het echt veel fijner aan. ZSM verwisselen is mijn advies!
Maar wel gefeliciteerd!
Congrats!
May I remind you, 007, that you have a license to kill, not to break the traffic laws.
Gefeliciteerd ! Zo eentje wil 'k ooit ook nog.
Sometimes I wish I could text my cat and tell him I love him and that I'm thinking about him.
http://kastanje.deviantart.com
Gaaf! Je bent gepierced door Sam aan de foto`s van je vriendin te zien.
Gefeliciteerd en succes met de genezing!
Mja, ik heb dus weer pech met een piercing... :/
Mja, ik weet niet of het schadelijk is voor het wondje dat die staaf zó lang is en tegen mijn hoofd aan word gedrukt...
Het is nu al minder gevoelig, maar damn wat irritant slapenHehe...
Ik zie wel ff wanneer ik weer naar een peircer ga...
?
Ik zou zsm gaan.. mijn staafje drukt niet tegen mijn hoofd en toch is het lang genoeg.. dat van jou is gewoon eng lang.. Toch even gaan voor je echt problemen krijgt hoor..
Mja, ben 's middags nog terug geweest voor de tong met anne en toen zag het er allemaal heel normaal en goed uit... Wat is dat dan voor iets achterlijks?
Mja, misschien ga ik morgen, m'n piercer die me nooit pierced ziet me alweer aankomen voor de problemen :/
?
GefeliciteerdNog zo eentje staat ook nog op het programma dit najaar/winter
![]()
You want weapons?
We're in a library!
Books!
The best weapons in the world!
- The Doctor-