Page 3 of 10 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 21 to 30 of 97

Thread: outer conch dermal punch 0g @ Classic Ink & Mods 15-07-2008

Metaalverslaafde

Re: outer conch dermal punch 0g @ Classic Ink & Mods 15-07-2008

Hoe stoer, ik bedoel, tien kleuren bagger schijten en 't dan toch doen Gefeliciteerd, indeed.

Hoop dat je de nacht een beetje redelijk bent doorgekomen, met slaap en zonder al te veel bloed?

lol @ verhaal. En dan ook gewoon lekker de tram op stappen met je bloederige oor, ik zie 't al helemaal voor me >: )

Oh en. Bloederige foto's ftw

*noteert appelsap als bloedverdikkkend middel*
    Zet de lijnen en ren

Speldenkussen

@ Burnt: ik vond alleen de achterkant heel erg pijnlik eigenlijk. De voorkant doorpunchen voelde ik vrijwel niet eigenlijk. De pijn was wel een ander soort pijn dan piercen. Ik kan het nu eigenlijk al niet meer beschrijven....

Qua nabloeden: dat heeft het gisterenavond en vannacht nog flink gedaan. Maar ik heb echt heeeeerlijk geslapen. Ook nu heb ik gek genoeg nog steeds geen pijn of een kloppend gevoel. Volgens mij heb ik er vannacht zelfs op geslapen, aan gezien mijn "haar" er aan die kant "verslapen" uit ziet.
    EN IK HEB EEN KORST, NIET NORMAAL!`Ik denk wel van een mm of 2 a 3 dik, van de bovenkant van mijn oor tot aan mijn oorlel! Jammer dat de batterijen van mijn camera leeg zijn, ik zal straks even een foto nemen.
    Ik ga straks even langs classic/d2w om maar even samen te kijken wat ik wel en niet van de korst weg mag halen. Ik kan zo niet eens over straat, het lijkt wel alsof mijn halve oor eraf is gerukt zo bloederig/korsterig.... Vannacht dacht ik nog: jezus als dit zo blijft bloeden de hele tijd, dan weet ik niet of ik de andere kant nog ga laten doen. Maar gelukkig is het (for now) gestopt. Zelfs geen drupje bloed op mijn met handoeken iomwikkelde kussen (alles is mooi netjes op mijn oor blijven zitten, geen druipers)
    Dus tot nu toe is eigenlijk alles HOERA!

Bedankt allemaal voor jullie reactie!
    HOERA! In blauw?
    VERBODEN!

Leeg Canvas

Sjees! wat ontzettend dapper! Jij hebt echt 'ballen', haha!
    Het staat je enorm goed! Past idd ook wel bij jou, als ik je foto's her en der in het forum bekijk
    Ben reuze benieuwd hoe het eruitziet als je korsten weg zijn..
    Ga effe snel batterijen halen, of je accu van je camera opladen!

Speldenkussen

dit is leuk, een tijdlijn!:

2 uur na het zetten:

7 uur na het zetten:

vanochtend:

Jammer dat mijn haar er overheen zit bij de laatste, but you'll get the idea :-) En ja ik heb nog steeds hetzelfde t-shirt aan, maar ik heb m vannacht maar aangehouden omdat ik niet onnodig mijn oor wilde belasten met het uittrekken ervan.
    HOERA! In blauw?
    VERBODEN!

Gatenkaasje Farah's Avatar

Quote Originally Posted by Björn
    En ja ik heb nog steeds hetzelfde t-shirt aan
    Als je het niet had gezegd, was het niet opgevallen

Maar het ziet er nu helemaal lekker smakelijk uit . Kriebelt en trekt dat niet gigantisch aan je oor, zo'n korst bloed?
    Nou, dan ga ik nu even 't paardje aaien. Dag hoor!

Speldenkussen

Nee. geen last van. Ik wil het er alleen zo graag afkrabben maar dat moet ik niet doen. ik ga zo even douchen met mijn douchemuts over mijn oortje en dan even langs classic om te horen wat ik wel en niet weg mag halen. Alleen moet ik dan weer in de tram met zo'n oor. Misschien dat ik mijn haar maar even los moet doen als ik de tram in stap.
    HOERA! In blauw?
    VERBODEN!

Gatenkaasje Irene's Avatar

Oh dat is wel n hele dikke korst ja o_O Kan me voorstellen dat je zo niet graag over straat wilt.
    Maar ik vind t wel heel mooi! Gefeliciteerd

Piercing Newbie

Wat gaaf zeg

Ik vraag me heel erg af hoe dat nou precies werkt, een tunnel in de bovenkant van je oor. Je kraakbeen lijkt me namelijk dunner dan je oorlel, dus steekt er dan een gedeelte van de tunnel uit, of zijn het smallere tunnels? En ze zijn flared aan 1 kant? Hoe zit het later met verwisselen, aangezien je kraakbeen niet zo soepel is als een oorlel? Volgens mij had Burnt er double flared plugs in zitten, dezelfde als in haar oorlel, maar dat kan ik ook verkeerd hebben gezien :/

Gatenkaasje

Gefeliciteerd!

Wat een bloedbad zeg
    Ik hoop maar dat het snel en goed geneesd!

Ibuprofen is altijd een aanslag op je maag, in welke sterkte dan ook, je kunt het beste ervoor of tijdens wat eten 1 slikken
    ?

Speldenkussen

idd, dat doe ik normaal ook: eerst wat eten en dan pas slikken.

@ zankai: ja, steekt wel uit maar dat heb je wel nodig ivm zwelling. En zo heel dun is je kraakbeen nou ook weer niet. De tunneltjes zijn singlwe flare. Daar moet je het in principe op houden. Al ken ik mensen die er df in dragen zonder problemen en deze ook wisselen.
    Ik ben zelf niet echt van plan om er dichte plugs in te gaan dragen. Misschien dat ik 1 of 2 paar aanschaf voor als ik eens netjes moet ofzo en zo'n gat niet echt gepast is (bijvoorbeeld als mama op bezoek komt :-)) Ik ga dan iig voor GG ik ben daar erg tevreden over. BF heeft overigens ook SF.

En thanks weer voor de reacties.

btw: die bloedkorst lijkt op een tor
    HOERA! In blauw?
    VERBODEN!