Page 3 of 33 FirstFirst 1234513 ... LastLast
Results 21 to 30 of 330

Thread: Je stretches VS Je werk

Piercing Newbie

Re: Je stretches VS Je werk

Ik werk bij een alternatieve kledingwinkel, daar is het natuurlijk geen probleem.

Ik heb nu ook een tijdelijk vakantie baantje bij de C1000, en daar werd er helemaal niks gezegd over al mijn piercings. Was geen probleem blijkbaar. Ligt er ook een beetje aan wat voor volk er bij die C1000 komt, is een behoorlijk asociale wijk (misschien beetje vervelende associatie, piercings en asociaal, maar ja), en die zijn wel wat gewend.

Vaak heb ik meer problemen met mijn lip piercings dat met mijn tunnel wat betreft solliciteren, tunnels kan je als meisje zijnde wat beter verbergen met je haar

Maar 8mm zou zeker niet al te veel op moeten vallen, zeker met het juiste sierraad erin.

Gatenkaasje Farah's Avatar

Quote Originally Posted by Zankai
    Ik werk bij een alternatieve kledingwinkel
    +1
    Maar of het een probleem is weet ik niet; ik ga vandaag voor het eerst zonder hiderplugs. Ik denk niet dat het op zal vallen, je ziet toch vaak dat mensen die niet met het fenomeen bekend zijn er overheen kijken
    Nou, dan ga ik nu even 't paardje aaien. Dag hoor!

Speldenkussen Nebel's Avatar

Ik heb momenteel 5 & 6 mm, maar niemand die dat echt opvalt idd. Mensen kijken eroverheen. Mensen kijken zelfs over mijn septum heen, enzo
    Le vent nous portera

Piercing Newbie

Even kijken, ik werk bij een dierenarts. Ze vragen er wel eens om, maar puur uit interesse. Ik draag (nog)geen see thru sieraden en ik laat mijn neuspiercing wel uit.
    Al met al, ik draag mijn 14 mm streches gewoon maar dan voor hun op een nette manier.
    Kus

Leeg Canvas

Ik ben nog maar net aan het stretchen, dus de mijne valt nog niet echt op (2mm, haha).
    Ik werk in de muziekindustrie en ben momenteel programmeur in een poppodium. Wel aan het solliciteren voor een andere baan, maar in de muziekindustrie (denk aan boekingsbureaus, poppodia, festivals, platenmaatschappijen, band-/tourmanager etc) doet het er ook echt niet toe hoe je er uit ziet (gelukkig maar).
    Maar toevallig bedenk ik me wel net, of ik wel mijn hele leven in de muziekbizz wil blijven zitten.. en als dat niet zo is, dan gaan mijn stretch, piercings en tattoos misschien wel in de weg zitten! :roll:

Gatenkaasje Irene's Avatar

Ik ben ook nog niet zo lang bezig met stretchen, ik zit net 2 dagen op 6 mm. Maar tot nu toe is nog niemand t opgevallen. Maar ik heb verder ook geen werk of zo. Ik moet nu wel n beetje solliciteren voor afstudeerstage, dus hopelijk word dat geen probleem.

Metaalverslaafde

ik werk in een fotozaak en mn baas vind het geen probleem. zolang ze niet heel groot worden.

Gatenkaasje Q.'s Avatar

Eigenlijk ben ik er nog nooit op afgewezen, en ik heb onder andere op een basisschool muziekles gegeven.
    Wel zorgde ik ervoor dat ik er elke keer verzorgd uitzag, en dat de tunnels/micro er mooi toonbaar (en dus ook niet rood/geÔrriteerd) uitzagen. Ook deed ik mooie plugs in, zodat de aandacht eerder daarnaartoe zou gaan dan naar de stretch zelf.

Ik ben zelfs gevraagd om in een winkel (een 'gewone', geen alternatieve) te komen werken, zonder enige opmerkingen of ik dan het een en ander uit wilde laten.
    Wat dat betreft heb ik er dus weinig last van,
    May I remind you, 007, that you have a license to kill, not to break the traffic laws.

Piercing Newbie

Ik zit ook op 8mm, en krijg er soms wel nog geschrokken reacties op.
    Ik heb in verschillende winkels gewerkt, zonder problemen.
    Momenteel studeer ik parttime en sta ik 3-4 dagen van de week voor de klas.
    Sommige mensen schrikken ervan, anderen vinden het juist mooi (ik heb verder mijn oren ook behoorlijk vol gepierced). De kindere vinden het in ieder geval altijd fantastisch
    Ik zorg er eigenlijk altijd al voor dat mijn haar los is, dan valt het in ieder geval niet heeeel erg op.
    Zo zullen er genoeg werkgevers zijn die het nog nooit is opgevallen
    En natuurlijk de simpele truuk: geen tunnels dragen maar gesloten plugs of bijv. zirkonia/gem plugs voor netjes. Ziet eruit als een normale oorbel

Slightly Modified

Ik heb 2 stretches van 10mm, een tongpiercing en 2 tattoo's die je bijna niet ziet met kleren aan.. Niet heel schokkend dus.. Daar komt ook nog s bij dat ik aan het studeren ben voor Grafisch Vormgever, en bijna iedereen in dit vak is erg creatief en open minded, dus denk niet dat ik er veel problemen mee zal krijgen..
    Op me stage vonden ze me tunnels wel apart, maar het was geen reden om me weg te sturen of om mij minder contact met klanten te laten hebben