Results 1 to 9 of 9

Thread: venom info..?

Metaalverslaafde Sanndra.'s Avatar

venom info..?

[attachment=0:m5q6fawf]norx-tongue.jpg[/attachment:m5q6fawf]

Dit is wat ik als volgende graag wil laten zetten..
    Ik heb al de normale tongpiercing..
    Maar nu heb ik een paar vraagjes:
    -Kan ik deze het beste tegelijk laten zetten of eerst de ene die laten genezen en dan de volgende..?
    -De zwelling houd die ong. even lang aan als bij een normale piercing of kan dit veel langer duren omdat het een ander deel van de tong is..?

Andere info is van harte welkom
    Attached Images Attached Images

Moderator Dandelion's Avatar

Re: venom info..?

Je hebt 2 spieren in je tong...en beide piercings zitten in een andere spier... Ik weet niet of je ze beter tegelijk kunt laten zetten of apart...misschien moet je even bij de piercingshop langs? Sommige piercingshops piercen trouwens alleen in de midden..omdat je dan tussen twee spieren prikt ofzo...

Maar goed, ik zou het gewoon even overleggen met de piercer.. die weet er alles van ^^
    Ik ben Dandelion wel
    And I'm not a weed!

zo ie zo overleg ik altijd eerst met mijn piercster..
    dat zal ik in dit geval uiteraard ook doen..
    ben zomaar benieuwd of mensen hier mij alvast wat info kunnen geven..
    ik kan er op internet vrij weinig info over vinden..

Slightly Modified

Als ik kijk bij youtube en zoek onder "venom piercing", dan krijg ik diverse filmpjes te zien hoe zoiets gezet wordt. In de filmpjes worden ze direkt na elkaar gezet.

Speldenkussen

volgens mij kan dat wel tegelijk hoor, lijkt me ook veel prettiger voor jou (niet 2 keer een week slecht kunnen eten e.d.) Ik DENK wel dat deze piercing meer risico's met zich meebrengt dan een gewobnen tongpiercing. Proeven e.d. doe je met de zijkanten van je tong toch...? Bovendien lijkt me dat je veel meer last krijgt met je smaak, nog maar afgezien van het feit dat je er veel sneller op bijt....
    Maar je piercer kan je daar beter over informeren.
    HOERA! In blauw?
    VERBODEN!

ik kijk nu al uit naar mijn tandarts bezoeken.. :cool:
    binnenkort ben ik de trotse bezitter van deze 3 piercings..
    mijn huidige tongpiercing word opnieuw gezet, deze zit hiervoor iets te ver naar achter..
    en scheef door mijn korte tong.. heb hierover contact gehad met mijn piercer en die zei dat het geen probleem was om ze dan alle 3 tegelijk te zetten omdat ik dan niet ong. 2 maar 5 weken met 22 mm staafjes in me mond rond loop.. en dat zie ik ook niet echt zitten.. ik post wel een verhaaltje als ik ze heb.. ergens binne nu en 3 maanden..

Slightly Modified

Dat lijkt mij erg zwaar 3 tegelijk. stel je voor dat je na de 2e piercing onwel wordt door eventueel extra pijn. dan moet de 3e nog gezet worden. De zijkanten en de voorkant van de tong schijnen extra gevoelig te zijn.

Maar als de piercer zegt dat het kan, zal het wel goed gaan. Ik lees wel het verhaaltje.

Succes ermee

dat misschien wel maar mijn piercer weet hoe ik ben en andersom gelukkig ook.. ze werkt alleen op afspraak en neemt dus ook alle tijd.. eerst lekker beetje praten, kopje thee dan zeer nauwkeurig aftekenen, goed keuren en als ik er dan klaar voor ben.. misschien als blijkt dat 3 teveel word dan kan ik altijd nog beslissen om de derde later te laten zetten..

Piercing Newbie

Succes!!! Post je ervaringen