Page 3 of 19 FirstFirst 1234513 ... LastLast
Results 21 to 30 of 181

Thread: Beu: Ben je wel eens je piercings zat?

Gatenkaasje

Re: Beu

Ik heb het ook regelmatig...
    Maar de meeste piercings groeiden toch uit bij mij dus sja...
    Ik heb me over laten halen om mijn tongpiercings eruit te halen, en daar heb ik nu echt spijt van!
    Opnieuw zetten durf ik niet aan, nog niet...
    Mijn diath doet pijn, komt smurrie uit, kost teveel geld, ben 'm zat. Maar eruit halen is geen optie, vind 'm mooi...
    Het is meer dat ik soms denk: Ben ik wel zo? Past dit wel bij mij? En sja, de zorg...
    ?

Ja, ik heb vaker van die buien. Vaak los ik het op met retainers, maar dan zit je nog steeds met die dingen te hannesen. De ringetjes in mijn oren moest ik ook telkens goed doen, zodat de boel een beetje netjes hing. Nu ze er uit zijn, scheelt dat weer. Maar ik neem moeilijk afscheid van piercings. Ik zit nu nog in een twijfelperiode. Ik heb het idee dat de boel iets te snel dichtgroeit, terwijl ik die gaatjes al meer dan 10 jaar heb. Daar baal ik van, want ik houd graag mijn opties open, letterlijk. Ik ga echter niet iedere dag die 10 gaatjes doorprikken.

Mijn septum wil ik nog stretchen, zodat ik af ben van het eeuwige gepiel met het ringetje, die hang ik dan gewoon door het ienie mienie tunneltje. Mijn neusknopjes heb ik nu ook uit, omdat het zo vol is in mijn neus en dat is niet handig als je snotverkouden bent. Ik prik ze wel door, omdat ik ze later met net zo veel enthousiasme weer wel draag.

Met andere piercings erger ik mij ook wel eens aan de kleine ongemakken die er bij horen. Maar ach, ze zijn het wel waard. Het is praktischer om een tattoo te nemen, dat wel.
    OK, fine. Let's all act like humans:
    Look at me. Boy, do I love sweating. Let's convert beef and leaves into energy and excrete them later and go shopping.

Gatenkaasje done's Avatar

Heb het ook weleens dat ik denk van jah...misschien maar niet meer...
    Maar kan het niet over mijn hard krijgen om iets uit te doen!!!!!
    Heb zelfs tegen de adviezen van mijn verloskundige in gewoon mijn tepelpiercing laten zitten tijdens mijn zwangerschap (wou toch geen borstvoeding gaan geven!!!).
    Heb ook precies het zelfde met mijn haar!!!
    Alles went behalve mijn vent!!!!Dus kan er geen afscheid van nemen...
    Misschien word het weer eens tijd voor een vch...hmmmm...heb weer de kriebels!!!
    Vel het meest veelzijdige stukje vlees!

Piercing Newbie

Ik had een tijdje geleden (maand of 2) het idee dat ik mijn 3/4" stretches helemaal zat was; toen heb ik ze in een week of drie terug laten groeien tot een millimeter of 8 (althans, 8mm plugjes bleven er los in zitten). En toen besefte ik me dat ik me eigenlijk oersaai en niet mezelf vond zonder die stretches, dus ben ik maar weer gaan terugrekken naar mijn oude maat :roll:
    Verder heb ik mijn navelpiercing er vorige week utigehaald omdat die na een jaar gewoon NIET wilde genezen - hij was niet ontstoken maar echt een wondje met korstjes en het deed pijn, dus dat was hem gewoon niet voor mij.
    Maar iedereen heeft wel eens van die periodes dat ie zijn piercings zat is - ik zou ze echter verder echt niet willen missen, ik vond het al een heel gemis toen mijn smiley uitgegroeid was en kan mezelf echt niet zonder voorstellen.

Maar ja, tattoos zijn wel een stuk makkelijker

Gatenkaasje Frix's Avatar

Voor het ogenblik heb ik echt zoiets van "wat heb ik mezelf nu weer aangedaan, een tongpiercing ?!"
    ę it 's no use going back to Yesterday, because I was a Different Person then Ľ

Gatenkaasje Aorte's Avatar

Zo, mijn tepelpiercing is nog geen half uur terug ontslagen...
    Weg met dat tering ding........
    Altijd pijn, altijd *wondvocht*. Altijd dat nare geurtje. Overal achter blijven hangen.....
    En dan nog het vreemdste.... Het leek net wel alsof er een blow-out zat :/ en hij is niet eens opgerekt!!!! En nu ie eruit is zie ik duidelijk uitgroei....

Nooit meer.....

4 x gepierced..... 156 euro verder... Ik ben er he-le-maal klaar mee.

Gatenkaasje Farah's Avatar

Jammer, tepelpiercings zijn zo mooi . Maar ik snap dat je 'm compleet zat bent. Ik weet (helaas) helemaal wat je bedoelt met nog steeds wondvocht en nare geurtjes, daar hebben de mijne na 2 jaar ook nog steeds last van.. Maar ik hoop stiekem dat dat eens op wonderbaarlijke wijze gewoon verdwijnt
    Nou, dan ga ik nu even 't paardje aaien. Dag hoor!

Metaalverslaafde

Na twee jaar nog? Halleluja

Speldenkussen Chesterfield's Avatar

Ik heb na 10 & 8 maanden ook nog altijd last van wondvocht. Daar stoor ik me eigenlijk niet zo aan. Tepelpiercings zijn veel te mooi om daarvoor uit te halen!
    Nare geurtjes? Niet dat ik weet. Ook zoiets als "oorkaas" ofzo?

Metaalverslaafde

Volgens mij heb ik alleen de eerste 1 of 2 week last van wondvocht gehad nu alleen nog soms als ik er een beste beuk tegenaan heb gehad.