Page 2 of 19 FirstFirst 123412 ... LastLast
Results 11 to 20 of 181

Thread: Beu: Ben je wel eens je piercings zat?

Administrator Administrator Danielle's Avatar

Re: Beu

Yup, ja hoor. Momenteel zit ik denk ik in zo'n fase, maar dat heeft ook alles te maken met het feit dat ik elke week wel een paar dagen heb waarop ik er 'netjes' uit moet zien. Ik zet dat tussen aanhalingstekens, omdat ik vind dat met piercings en een verzorgd uiterlijk ook netjes is, maar ik bedoel dan echt broekje-bloesje enzo. En dan zijn mijn piercings wat minder zichtbaar, en het beviel me eigenlijk wel.

Het gekke toeval wil dat ik aan het begin van deze periode mijn lippiercing ben kwijtgeraakt. Echt, die dingen zijn vervloekt bij mij ofzo. De eerste drie pogingen gaven elke keer problemen, nu ging deze wel perfect, raak ik verdorie het sieraad kwijt in m'n slaap (afschroefbare achterkant). In eerste instantie jammer, maar nu lig ik er ook niet meer wakker van. Ik weet wel dat ik hem niet nog een keer een 5e keer laat zetten, klaar nu

Dus eigenlijk moet ik niet zeggen dat ik m'n piercings beu ben, maar ik was de zichtbaarheid ervan beu. Maar daar kon ik vrij simpel iets aan doen, en nu vind ik het wel even prima zo. Maar de behoefte om nu nieuw metaal er bij te laten prikken is er niet. Ik wil wel tats bij, want zoals Frix al zei, da's echt zoveel makkelijker!
    “Into The Garbage Chute, Fly Boy”

http://www.alloverpiercings.nl

Speldenkussen Nebel's Avatar

Ja, idd Daar ben je gewoon een week of 2-3 lief voor, en daarna enigszins uitkijken met de zon, en wellicht nog wat bij laten kleuren, en klaaaaaaar. Echt, zoveel makkelijker
    Le vent nous portera

Slightly Modified

Ik had wel een tijdje met mijn stretches zoiets van hmm wil ik dit nog wel. Ook omdat het zoveel geld kost. Maar dan vidn ik wel weer iets anders om geld aan uit te geven. DUs daar hoef ik het niet voor te doen.

Gatenkaasje Irene's Avatar

M'n industrial ben ik soms weles beu, omdat er een bultje op zit die maar niet weg gaat. En dan elke dag maar weer proberen om m weg te krijgen, daar word ik soms behoorlijk zat van.
    En dat ik mn tunnels en piercings in mn oorlellen heel veel kwijt raak in bed en dan alles weer overhoop moet gooien om t terug te vinden.
    Maar uiteindelijk heb ik t er allemaal ook wel voor over en wil ik ze absoluut niet kwijt.

Metaalverslaafde

Ik heb dat eerder met mn beugel.. dan heb ik zo iets van "waarom in godsnaam heb ik dat ding ooit genomen" (ik wilde 'm zelf) Maar die mag er gelukkig volgende week uit..
    [size=7]
    Hoewel ik denk dat ik 'm wel ga missen :'D[/size]

Gatenkaasje Q.'s Avatar

Hmmm,
    Zelf ben ik m'n piercings nog lang niet zat. Wel eens een baal-dag of -weekje gehad, vooral toen ik m'n helix uitgescheurd had, maar verder bleef het daar dan ook bij. Aan nieuwe piercings kan ik nog wel eens een semi-hekel hebben/krijgen, omdat ze dan iets aanweziger zijn dan de rest en ook meer aandacht behoeven, hoewel dat altijd (gelukkig) een kwestie van tijd is.
    May I remind you, 007, that you have a license to kill, not to break the traffic laws.

Metaalverslaafde

Aja, dat ken ik ja.

Ik had surface piercings in m'n kuiten. Ik heb ze uitgehaald omdat ze vaak rood stonden door m'n kleding, ik vaak bleef haken of ze stootte tot bloedens toe; ik was de bijna continue irritaties zat. Er zaten 3, 4 maanden tussen het uithalen van Links (die groeide enigszins uit) en Rechts (zat er nog vrij goed in), en echt, tot het moment dat Rechts er uit ging heb ik gedacht dat ik Links zou laten herpiercen. Ze waren zó grappig, zó ontzettend leuk...

...en zo hemeltergend irritant dat ze nooit meer terugkomen.

Vooral quoten, die zin, als ik mocht roepen dat ik ze toch wel weer ga laten piercen.

Argh.

Dat, dus

En ik blijf een beetje in dubio over m'n neusknopje. Staat-ie of staat-ie niet? Zat is een groot woord, maar ik denk wel dat als er binnenkort nog een piercing m'n lijf uit gaat, het die zal zijn.
    Zet de lijnen en ren

The Librarian Trutle's Avatar

Mijn meeste piercings heb ik nog maar een paar maand, dus ik ben ze zeker nog niet beu. Er zal wel een dag komen dat ik ze beu ben en dan zien we wel weer. Ik kan me best voorstellen dat er van die periodes heb dat je ze liever kwijt dan rijk bent.
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    The best weapons in the world!
    - The Doctor-

Speldenkussen Chesterfield's Avatar
    Mijn navelpiercing doet soms irritant als ik ergens ben blijven achter haken ofzo. Dan staan de gaatjes rood en zou ik het er liever uithalen. Maar als ik dan in de spiegel kijk, vind ik het heel mooi en zou het niet kunnen missen.
    Dus ik hou alles maar

Mijn (geschoten) neuspiercing die altijd ontstak heb ik er uitgehaald en na een paar maand heb ik hem laten piercen. Ik voelde me zo leeg zonder

Slightly Modified

Ik ben mijn tongpiercing weleens beu. Maar dan geef ik mezelf een weekje ofzo om er over na te denken, of ik m er wel of niet uit haal. Na dat weekje ben ik alweer vergeten dat ik m er uit wilde halen

Mijn industrial is ook nog steeds bulterig en zo, dat gaat gewoon niet weg. Ik laat t maar zo, het valt toch niet op Als ik er een piercing uit haal is het omdat het echt niet meer gaat. Ik zou ze teveel missen. Mijn labret heb ik er uit gehaald omdat mijn tandvlees terug trok en mijn verticale tragus omdat ie na 4 maanden nog steeds dik en gevoelig was. Verder ben ik nu nog wel tevreden met mijn piercings. Ik heb al ff geen nieuwe laten zetten en vind het prima zo