Page 18 of 19 FirstFirst ... 816171819 LastLast
Results 171 to 180 of 181

Thread: Beu: Ben je wel eens je piercings zat?

Gatenkaasje Dullahan's Avatar

Re: Beu: Ben je wel eens je piercings zat?

Ik ben mijn lippiercing zat. Ik heb hem laten zetten om er uiteindelijk een ringetje in te dragen maar er moet 11 mm in en dat bestaat blijkbaar niet. Ik heb er geen last van ofzo, maar ik ben hem gewoon zat. Maar ik ben er ook heel erg aan gewend dat hij er zit en omdat ik er ook geen last van heb wil ik hem er ook (nog?) niet uithalen.
    Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.

Slightly Modified Aud's Avatar

Ik ben momenteel mijn off-centre labret een beetje zat. Ik heb een haat-liefdeverhouding met lippiercings, ik vind ze prachtig en heb ze al zolang dat ik eraan gewend ben, maar soms vind ik het stom staan bij mijzelf of ben ik bang dat mijn tanden verrot gaan. Maar ik wil hem nog niet missen, dus ik laat hem maar zitten.
    Nolite te bastardes carborundorum

Leeg Canvas

Zo, triple nostril is verleden tijd. Was er klaar zo mee, al wel even wennen, een kale neus. De anderen (in mijn oren) gaan er misschien ook uit. Heb de piercings jaren gehad, maar ben er op uit gekeken.

Quote Originally Posted by Dullahan View Post
    Ik ben mijn lippiercing zat. Ik heb hem laten zetten om er uiteindelijk een ringetje in te dragen maar er moet 11 mm in en dat bestaat blijkbaar niet. Ik heb er geen last van ofzo, maar ik ben hem gewoon zat. Maar ik ben er ook heel erg aan gewend dat hij er zit en omdat ik er ook geen last van heb wil ik hem er ook (nog?) niet uithalen.
    Ik dacht dat er in mijn neus een 11 mm moest.. en heb toen 11 mm ball closure rings kunnen bestellen... nu zit er alsnog 10 mm in mijn neus... het was wel even zoeken, maar uiteindelijk wel gevonden.

Gewone ringetjes heb je inderdaad ook in 11 mm maar ik wil een clickring En mijn labret is er nu uit... Het past ook allemaal wat minder bij me, vind ik. Ik heb nog een neuspiercing en in combinatie met mijn bril (die voor mijn doen ook best opvallend is nu, groot en zwart) en stretches vond ik alles te opvallend. De bril heb ik nodig, die kan niet af en aan mijn neuspiercing ben ik te gehecht, dus nu is de labret eruit en laat ik mijn stretches een stukje krimpen zodat er wat kleiner spul in kan. En dit bevalt me veel beter.
    Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.

Hoe dik moet het ringetje zijn? Ik maak er namelijk altijd een sport van om het toch te vinden.. wil best met je meezoeken!

0 mm want het is al dicht gegroeid (maar als je toch wil zoeken: 1,2 mm)

Quote Originally Posted by Dullahan View Post
    0 mm want het is al dicht gegroeid (maar als je toch wil zoeken: 1,2 mm)
    Nou het was ff zoeken en verder dan dit kwam ik niet:http://piercingmania.nl/segmentring-...rurgisch-staal

Gatenkaasje Groenoogje's Avatar

Als ik mm piercings zat ben haal ik ze er gewoon uit Onlangs mijn tepelpiercings eruit gehaald. Want na 2 jaar waren ze nog aan t frutten. Mijn labret was ik na 8 weken zat. En 2 weken terug mijn outer labia ringen eruit gehaald, na 4 jaar.
    Als je altijd jezelf blijft, kan een ander zich nooit in je vergissen

Slightly Modified Aud's Avatar

Ik was mijn septum een beetje zat. Terwijl ik zo van hem hou <3 ik vond het te grof icm mijn vertical labret. Naar binnen klappen zat niet lekker, ik voelde hem de hele tijd zitten. Maar sinds vandaag zit er een inimini 7 mm clickring in en het staat snoezig soms helpt het wisselen van sieraden echt als ik een piercing zat ben.
    Nolite te bastardes carborundorum