Page 1 of 19 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 181

Thread: Beu: Ben je wel eens je piercings zat?

Piercing Newbie

Beu: Ben je wel eens je piercings zat?

Ik ben de laatste tijd mijn piercings (nja neuspiercing en streches, meer heb ik er niet ), echt zo beu. Ik vind ze alleen maar onhandig. Ze jeuken continue en worden smerig. Het kost me teveel geld.
    Ik ben ze echt zo beu, maar ik vind ze ook nog steeds ontzettend mooi en bij mij horen. Dilemma...
    Nu vroeg ik mij af of het bij een van jullie ook wel eens opspeelt om ze weg te laten. Ik weet dat sanne er ook klaar mee was.
    Mja ben gewoon benieuwd!
    X

Slightly Modified

Re: Beu

ik heb mijn stretches ook weer klein laten groeien omdat ik ze zat was...
    Ging overgens heel erg snel binnen 2 weken is mijn gaatje 6 mm weer normaal geworden.

Metaalverslaafde Sanne's Avatar

Wel heeel toevallig dat ik dit nu lees... Mijn stretches zijn nooit helemaal toegegroeid, vanaf 8 mm.. En vanavond toch weer 3 mm plugjes ingedaan omdat ik ze zo miste.. Waarschijnlijk langzaamaan weer terug naar 8..

Verder heb ik er niet echt iets zinnigs over te zeggen.. Nja, ik vond geen leuke andere oorbellen die bij mij paste, waardoor ik dus vaak zonder oorbellen/plugs liep.. Daarom dus besloten om weer te stretchen

Gatenkaasje Farah's Avatar

Ja, heel erg. Ik had het bij m'n tepelpiercings in een periode dat ik er constant aan bleef haken. En momenteel heb ik het heel erg. Ik heb alles vervangen door doorzichtige balletjes of retainers omdat ik dacht er problemen mee te krijgen bij solliciteren. En nu heb ik het idee dat m'n labret me niet staat en vind ik m'n oren wel lekker rustig. Ik weet niet,.. het komt wel weer denk ik.
    Toen ik alleen nog 7 gewone oorbellen had had ik ook periodes dat ik alles behalve de 1e eruit haalde.
    Nou, dan ga ik nu even 't paardje aaien. Dag hoor!

Speldenkussen Nebel's Avatar

Yep. Ik rukte een paar maanden terug mijn neuspiercing er per ongeluk uit, en heb toen overwogen om hem uit te laten. Toch maar niet gedaan, geen spijt van. Ik heb het ook wel eens met mijn tongpiercing, en momenteel met mijn lippiercing omdat hij moeilijk doet. Laatst heb ik erover gedacht om al mijn oorbellen behalve mijn stretches uit te doen, maar die laat ik momenteel nog maar even zitten
    Le vent nous portera

Leeg Canvas

Ik denk dat iedereen zo af en toe zich wel op zijn achterhoofd krabt en zegt "Waar ben ik aan begonnen door (random piercing) te nemen."
    Ik had zelf mijn lippiercing pas 4 weken ongeveer toen ik hem zo zat was dat ik hem eruit wilde halen. Eten en Drinken was gewoon zo onhandig en op werk waren ze er ook niet echt blij mee.

Maar als je dan in de spiegel kijkt, of complimentjes van andere mensen krijgt over je piercings en tatts. dan doet dat je toch weer heel erg goed.

En als je ze echt zat bent haal je ze er toch gewoon een weekje uit ofzo. Kan je zien of het echt heel anders is of dat je ze stiekem eigenlijk toch wel mist

Gatenkaasje Aorte's Avatar

Ik ben mijn tepelpiercing ook weer zat.. En hij is nog niet eens volledig genezen... Heb em vanaf oktober/november vorig jaar denk ik.
    Vind t een rotpiercing om te hebben, maar vind t een geweldige piercing om te zien. Niet zo heel handig.
    Dus waarschijnlijk gaat ie er nog wel uit...
    En ik heb een tijdje geleden ook 2 oorbellen eruit gekickt en een jaar of 2 terug ook al 2..
    Soms ben je er gewoon klaar mee denk ik..

Nu begin ik binnenkort dus met de lerarenopleiding.. Dan moet ik al vrij snel stage gaan lopen..... En ik zit met 2 gezichtspiercings....
    En ik twijfel of ik die wel kan missen..
    Mn neuspiercing vind ik op zich niet zo'n spannende.. Maarja, twas de eerste en ik weet zeker dat ik hem mis na al 5 jaar.
    Die offcentre though.... Daar ben ik nog steeds weg van, maar gezien ie zo hoog is gaan zitten kan er geen retainer in....
    Ik wacht maar gewoon af hoe de stagescholen erover denken, want ik gooi ze er liever niet voor nietx uit.

Gatenkaasje Frix's Avatar

Tja, ik geloof dat iedereen wel eens zo'n periodes heeft. Ik heb zelf ook vaak zoiets van "aaaargh, rot ding, werk nou mee, tattoo's zijn zoooooooveel gemakkelijker !", maarja, dat hoort bij een piercing
    Ik heb 6 weken zonder vertical labret rondgelopen, en dat was best ook veel gemakkelijker. Niet bij de minste tik pijn enzo. Maar ik miste 'm toch wel, dus ben ik blij dat ie er terug zit, ook al bezorgt ie me weer ongemakjes en pijntjes. Tja.
    « it 's no use going back to Yesterday, because I was a Different Person then »

Metaalverslaafde

Ik heb de laatste paar weken het idee dat ik er op dit moment veel minder moeite mee zou hebben om m'n piercings te verwijderen, dan enige tijd terug.

Niet dat ik zat van ze ben of zo, maar soms zou het best handig zijn als je er geen had.

Maarja, eerst maar eens kijken of ik door de keuring van de Landmacht kom, voordat ik besluit piercings definitief te verwijderen

Gatenkaasje Corn's Avatar

Ik weet niet tegen wie ik het pas zei, maar was ook iets als dat ik me stretches beetje beu was. Steeds stinken, schoonmaken, dure plugjes etc. Maar weet zeker dat als ik ze uit zou doen ik ze te veel zou missen. En dichtgroeien doet het toch niet meer
    "Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."