Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 26

Thread: snug

Leeg Canvas

snug

hoi allen,

misschien een rare vraag, het is ook moeilijk uit te leggen, het gaat over een snug.

(foto=niet mijn oor en dient om de piercing te tonen, ter volledigheid)

ik vraag me af of je dan langs de achterzijde een stukje staafje ziet? gaat die piercing twee keer door je oorkraakbeen? of gaat hij eerst gewoon door je huid en komt hij eruit door de cartilage?
    of is hij oppervlakkig zodat het staafje er niet uitkomt langs de achterkant? of komt het er wel uit, maar zie je het niet door de plooi..
    bij mij zou er anders wel een heel lang staafje moeten komen om te vermijden dat mijn oor ertussen wordt samengenepen.. of is niet elk oor er geschikt voor? hoe meer fotos ik bekijk hoe meer ik in de war raak,
    hoe zit dat nu precies? is het 1 gat of eigenlijk 2?

Gatenkaasje

Re: snug

Het is 1 gat

Hij zit door het randje heen maar komt er aan de achterkant niet uit...
    Dus echt alleen het stukje kraakbeen dat omhoogstaat word gepierced.
    ?

Speldenkussen Nebel's Avatar

Klopt. En als je niet zeker weet of het bij jouw oor kan, ga naar een goede piercer! Ik heb ook een snug, en mijn piercer heeft het staafje (een bananabell, die hoort er ook in, die op jouw foto is met een recht staafje gezet en dat gaat volgens mij geheid uitgroeien) op maat gebogen, zodat hij in mijn oor past, zegmaar. De lengte moet niet uitmaken, iedereen heeft een ander lichaam (staafjeslengteverschil tussen mensen is er dus bij elke piercing) Anyway, ga dus even langs een goede piercer, en informeer!
    Le vent nous portera

Leeg Canvas

woei, dat is goed nieuws
    ik zag online een prachtige banana en hoopte al dat deze zou kunnen dienen, ik ga deze week eens langs bij mijn piercester om te vragen of zij deze in mijn oortje zou krijgen.
    bedankt !

Leeg Canvas

ben eens om raad geweest waar ik reeds twee piercings liet zetten en twee tattootjes..
    mijn piercester was er niet, de persoon in de winkel had nog nooit van een snug gehoord en toen ik trachtte uit te leggen wat ik wou en ze mijn oor bekeek zei ze wat ik al vreesde. "oh maar dat is wel een heel dik kraakbeen dat je hebt, weet niet of dat zal gaan, das wel een serieuze piercing'

iig: ik heb de banana online besteld. hij moet en hij zal erin.
    maar ik heb niet zoveel vertrouwen meer om hem daar te laten plaatsen, als ze dat nog nooit gedaan hebben..

zou bodydesign in Gent een ervaring hebben met het plaatsen van snug?
    en zouden ze een juweel plaatsen dat niet van bij hen komt? (het is goud dus die mag er gelijk in, dat was bij mijn vorige ook zo)
    kan je daar terecht zonder afspraak?

The Librarian Trutle's Avatar

Ja hoor in Bodydesign kan je terecht voor een snug, zonder afspraak. Ik maak ook nooit een afspraak bij Hetty, behalve voor mijn VCH dan. En een juweel dat niet van hen komt plaatsen ze ook, geen probleem.
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    The best weapons in the world!
    - The Doctor-

Speldenkussen Nebel's Avatar

Het kan alleen wel zo zijn dat de bananabell die je nu hebt besteld niet de goede maat is, maar dat moet je dan eventjes met de piercer overleggen
    Le vent nous portera

Leeg Canvas

ik heb hem eindelijk :-)
    ben er vandaag speciaal voor naar Amsterdam geweest, bij ink & mods
    en ene mooie Samantha daar heeft hem snel, perfekt en pijnloos gezet.
    /me is heel gelukkig

Speldenkussen

sjezus, helemaal naar amsterdam?! Why?!
    Persoonlijk vind ik een snug niet echt mooi, ik zie er gewoonweg de mooiheid of apartheid niet van in.
    Maar goed dat je er blij mee bent....! En geluk voor jou dat het kon, anders was je helemaal voor niets naar amsterdam gegaan.
    HOERA! In blauw?
    VERBODEN!

Piercing Newbie

Quote Originally Posted by Björn
    sjezus, helemaal naar amsterdam?! Why?!
    lol

Ik reis ook met plezier af naar A'dam om bij Dare2Wear gepierced te kunnen worden hoor .

Gefeliciteerd Anika, beetje jammer van dat goud..