Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 13

Thread: Risico's snakebites?

Leeg Canvas

Risico's snakebites?

Heey :]!
    Ik ben zestien jaar en denk er over snakebites te laten zetten. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Aangezien ik vrij veel verhalen heb gelezen over teruggetrokken tandvlees etc. heb ik een paar vragen:

• Komt terugtrekkend tandvlees (bij snakebites) vaak voor?
    • Is er bij een labret meer kans op terugtrekkend tandvlees dan bij snakebites of andersom?
    • Heeft de hoogte van de snakebites te maken met de kans op terugtrekkend tandvlees en zo ja: is er meer kans op terugtrekkend tandvlees wanneer de piercings vlak onder je lip zijn geplaatst of wanneer ze een stukje onder je lip zijn geplaatst?
    • Helpt een bioplast labret terugtrekkend tandvlees te voorkomen en is er helemaal geen kans op of is het alsnog mogelijk terugtrekkend tandvlees te krijgen?
    • Zijn er andere manieren om terugtrekkend tandvlees te voorkomen?

Ik ben op zich niet bang voor het laten zetten van de piercings maar ik ben wél bang dat mijn tanden los komen te zitten (en uiteindelijk misschien uitvallen). Vandaar de vragen ;D.

Slightly Modified

Re: Risico's snakebites?

Mijn snakebites raken mijn tanden/tandvlees nieteens...

Leeg Canvas

Quote Originally Posted by Lindaap
    Mijn snakebites raken mijn tanden/tandvlees nieteens...
    Denk je dat dat aan de hoogte ligt of is dat (bijna) altijd zo met snakebites :]?

Piercing Newbie

Als het goed is zit je lip iets verder van je tanden af aan de zijkanten van je mond. Ik heb er daardoor dan ook totaal geen last van bij mijn snakebites, komen niet eens in de buurt van mijn tanden.

Speldenkussen Nebel's Avatar

Mijn offcentre labret zit zegmaar half op een stuk tandvlees, en half op een stuk tand, als ik er op duw iig, want hij raakt niks
    Le vent nous portera

Leeg Canvas

Oke :]. Denken jullie dat als ik het vraag de piercer er voor kan zorgen dat de snakebites mijn tanden/tandvlees niet raken?

Leeg Canvas

Quote Originally Posted by Fee
    Oke :]. Denken jullie dat als ik het vraag de piercer er voor kan zorgen dat de snakebites mijn tanden/tandvlees niet raken?

Als je een goede Piercer hebt hoef je dat waarschijnlijk niet eens te vragen

Leeg Canvas

Quote Originally Posted by Robert
    Als je een goede Piercer hebt hoef je dat waarschijnlijk niet eens te vragen
    Daar zit wat in ;D. Heeft er iemand nog een antwoord op (de rest) van mijn vragen?

Piercing Newbie

Welke andere vragen?

De rest van je vragen hebben ook allemaal met terugtrekkend tandvlees te maken.

Leeg Canvas

Klopt, maar ik heb van enkele mensen gehoord dat zij wel last hadden van terugtrekkend tandvlees dus vandaar :]. En ik ben vooral benieuwd of bioplast bedoeld is om terugtrekkend tandvlees te voorkomen of dat je bij gebruik van bioplast alsnog kans loopt op terugtrekkend tandvlees.