Ik ken niet veel van artiesten maar ik moest aan Sven Rayen denken Bitter
Ik ken niet veel van artiesten maar ik moest aan Sven Rayen denken Bitter
Wow Sproet, dat is ook echt een toffe artist!
Fear is the path to the Dark Side.
Mijn afspraak van 31 maart bij Ben van Da Tonk is verplaatst naar 23 april helaas![]()
Ik laat bij hem een grotere mooiere vlinder over mijn ouder vlindertje plaatsen. En zit nu te denken om er een bloem bij aan te plakken, Ben kwam toen met dit idee. Maar ben er nog niet over uit, weet ook niet hoe hij dit in ogen had.
Pff kan echt niet meer wachten tot de 23e![]()
Oooooooooo ik ben mijn hart verloren. Ik ga eens even bij d'n dude polsen of hij zin heeft in een tripje naar Berlijn![]()
https://instagram.com/barbe_rousse_tattooer/
Fear is the path to the Dark Side.
Wauw, heel gaaf!
If you see someone without a smile, give 'em one of yours
Ik vind het er strak uit zien![]()
You want weapons?
We're in a library!
Books!
The best weapons in the world!
- The Doctor-
honeycomb .. hoe en wat .. hmm heb wel ideen maar moet nog is goed zoeken , de mogelijkheden zijn eindeloos![]()
Ik heb mijn moeder verteld van mijn nieuwe plannen. Nou, standaard boze reactie, maar iig heb ik het verteld en is het geen geheim meer.
Keep your head up, keep your heart strong
Keep your mind set, keep your hair long
Hier gaan we dus eerst voor bloemen op mijn rechterbovenarm door Barbara Swingaling ergens in de komende maanden en dan zou ik ook nog graag een mandala van de hand van mxw willen (die zit bij Glorybound Tattoo in Antwerpen) op mijn linkerschouder of (de binnenkant van mijn) elleboog en dan ook nog een humboldtpinguin op mijn kuit, maar daar kleeft nog geen artiest ofzo op.
taco cat spelled backwards is taco cat.
Vanmiddag om 1 uur gaan we er weer voor! Goede planning zo direct na m'n vakantieMaar goed, ik heb er zin in! (Soort van.)
“Nor do thou seek to vainly delve
Where death's pale angels tread,
To hear the murmur of its flow
Around the silent dead.”
- Frances E. W. Harper