Page 1 of 780 1231151101501 ... LastLast
Results 1 to 10 of 7793

Thread: Tattoo plannen

Speldenkussen

Tattoo plannen

Er was wel al een "piercing plannetjes topic" maar nog geen "tattoo plannetjes topic"
    Dus bij deze!
    Misschien is het wel handig, voor het overzicht, als je dingen post die je ook daadwerkelijk uit wil gaan voeren.

Ikzelf zal het spits afbijten

24 mei: stuk sleeve erbij by Job @ House of Tattoos
    07 juni: nek by Lionel, Out of Step Tattoo ---> guest artist @ 25 to Life Tattoo Rotterdam
    13 juni (vrijdag de 13e, hahaha!): vingers by JanPaul @ Admiraal Tattoo Amsterdam

Dan zijn er nog verdere plannen voor mijn handen (die volgen als eerste na de bovengenoende date als ik dan nog geld heb), voeten, nog een stuk sleeve erbij zodat ie dicht is, mijn rechterarm, en ook nog een chestpiece (uitbreiding van de tattoos die ik nu op mijn borst heb). Maargoed, daarover meer zodra ik concrete afspraken heb. Aankomende tijd is al duur genoeg! Ik heb er heeeeeeeeeeeeeeeeel veel zin in!
    Last edited by Farah; 09-01-2013 at 12:14.
    HOERA! In blauw?
    VERBODEN!

Speldenkussen Chesterfield's Avatar

Re: tattoo plannen

Ik heb veel leuke ideen, maar nog niets concreet. (Het is te permanent om overhaast te beslissen)

Succes met je plannen, Bjorn.

Gatenkaasje Irene's Avatar

Ja, veel succes!

Waarom doe je ze eigenlijk allemaal door verschillende tattoo artiesten? Omdat alles een andere stijl is of?

Slightly Modified

ben idd ook wel benieuwd vanwaar de verschillende shops en artists.

Ik heb nogsteeds een plan om een sleeve te laten zetten (al een paar jaar). maar ik kom er niet uit. uit t ontwerp niet,of t een half sleeve word of een full sleeve en de artist ook niet. ik had iets in mn hoofd..een collage van dingen die belangrijk voor mij zijn. maar ben er te onzeker over.dus ik pieker ff verder voorlopig.

Speldenkussen

Quote Originally Posted by Melissa
    Ik heb veel leuke ideen, maar nog niets concreet. (Het is te permanent om overhaast te beslissen)

Succes met je plannen, Bjorn.
    thanks! en ja, je moet er idd goed over nadenken.

@ Irene & Ladysin: Job van House of Tattoos (en Admiraal tattoo) is mijn vaste artist (oldschool/newschool). Lionel is een buitenkansje, en ik hou van zijn werk en stijl. JanPaul (Admiraal Tattoo) is erg goed met letters, en ik heb het resultaat van zijn "vingerwerk" op Job gezien. En dat zag er fantastisch uit ((is uiteraard geen garantie dat het bij mij net zo mooi word uiteraard). Vingers zijn namelijk erg gevoelig voor uitlopen.

Bovendien vind ik dat het niet verkeerd is om eens naar een andere shop te gaan of een andere artist te hebben. ik ben 2 jaar lang door dezelfde artist getattooeerd en daar was ik altijd wel tevreden over. Totdat ik eens naar een andere shop ging en daar onder de naald ging. Toen zag ik pas dat het zelfs ng mooier kon. Ieder heeft gewoon zo zijn specialiteit (maar dat is ook maar mijn mening). De ene keer ga je naar de Albert Heijn, de andere keer naar de Aldi Snappie?

Mijn lijstje lijkt misschien schrikbarend veel in zo'n korte tijd, maar de afspraak bij Lionel staat al een half jaar ofzo. En mijn vingers wilde ik al jaaaaaren, maar had nog nooit echt hele mooie resultaten of designs gezien. En aan die sleeve ben ik natuurlijk alweer bijna 1 jaar bezig.
    HOERA! In blauw?
    VERBODEN!

Gatenkaasje Frix's Avatar

Ja, plannen zat hier !
    Maar nog geen datums, enzo, mijn sleeve staat er op van in Januari, en nu moet ik het van mezelf een beetje kalmpjes aan doen...

Wat komt er nog:
    Quotes aan buiten-zijkant voeten "It Does Not Do to Dwell On Dreams And Forget to Live";
    Kanji aan binnenkant van beide hielen;
    Linkerarm boven elleboog (iaag ontwerp, een abstracte bloem);
    "Deadly Halows" tekentje (in de elleboogplooi, maar daar moet ik nog over nadenken);
    Rug tattoo uitbreiden (ook Keltische stijl, dat ga ik laten ontwerpen, als die tijd er is);
    Bovenbeen in Oriental (waarschijnlijk, dit plan is nog erg rudimentair )
    it 's no use going back to Yesterday, because I was a Different Person then

Speldenkussen

klinkt gaaf allemaal Frix!
    Ik bedoelde ook niet zozeer dat je met data moet smijten, maar de mijne stonden toevallig vast. Ik doelde meer op het feit dat je anders zo'n topic krijgt van: ja, misscccchhiiiien dit of dat. En dat heeft m.i. niet zo heel veel toegevoegde waarde. Maargoed, ik ben geen mod hier op het forum, dus misschien dat zij dat maar moeten beslissen. Wie ben ik om iets te "verbieden"
    HOERA! In blauw?
    VERBODEN!

Gatenkaasje Frix's Avatar

Goh, zo had ik het ook niet meteen opgevat hoor, Bjrn. Bij jouw plannen stond er mooi een datum bij, en dat heb ik dus nog niet, dus dat zeg ik er even bij

Hmz. Ik ga even m'n bericht editen, en het wat concreter maken
    it 's no use going back to Yesterday, because I was a Different Person then

The Librarian Trutle's Avatar

Ik was niet van plan nog tattoos bij te nemen, maar het kriebelt om mijn voeten onder handen te laten nemen. Mij kennende zal dat er dan ook van komen. Alleen moet ik nog eens goed nadenken over de stijl en vooral gaan sparen om het uit te voeren. Dus het zal nog niet voor dit jaar zijn of ik moet plots een superidee krijgen.

To be continued...
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    The best weapons in the world!
    - The Doctor-

Slightly Modified

eind van de zomer: tattoo vlinder herkleuren en spiegelen aan linkerkant, maar dat hangt natuurlijk af van centjes.
    eerst mijn piercings!
    Threw your necklace away. Gold turned into green, silver faded to grey. http://juliettearmedanddangerous.tumblr.com/