Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 13

Thread: neusgaatje schieten met speciaal pistool...

Leeg Canvas
    Hoi !

Ik heb gehoord dat een juwelier hier in de buurt ( ik woon in Zweden) een nieuwe methode heeft om oor en neus gaatjes te schieten, met een apart soort pistool waarvan de voorkant, dus het gedeelte wat tegen de oorlel, of neusvleugel aankomt steeds opnieuw met een sierraad uit een steriel doosje komt....Dus niet meer zoals met het oude systeem dat het pistool wat tegen jou oor aangedrukt werd ook al tegen tig andere personens oor aangedrukt werd...Kennen jullie in Nederland dit systeem ook ?
    Wat vinden jullie daarvan ?

Wat is wijsheid....bij mijn dochter werd haar neuspiercing gezet met een ringetje omdat dat makkelijker zou genezen dan een knopje....is dat zo ? zelf vond ze dat ringetje erg irritant en heeft zo gauw het kon gewisseld naar een knopje....wat geneest volgens jullie beter...een ringetje of knopje....

Groeten uit een zonnig Zweden !

Angela
    Do or do not...there is no try...

Gatenkaasje
    Studex systeem is dit...
    link: http://www.studex.be/studex/75/files/75.html

Hier word de oorbel niet erdoor geramt maar geduwd... Mja, het is beter wss, alhoewel die oorbellen natuurlijk nooit zo scherp zijn als naalden...
    Ik heb zelf mijn oorbellen laten schieten en nooit problemen mee gehad, dit is dan ook geen kraakbeen, bij kraakbeen hoor je zowel bij schieten als bij dit 'duwen' dat er toch wel problemen onstaan.. Het gewoon lekker laten genezen als het gepierced is is soms al moeilijk genoeg!

Ikkan me niet voorstellen dat een ringetje sneller of beter zou genezen als een staafje, een ringetje draait meer en dus kan ik me juist voorstellen dat het dan allemaal iets minder snel zou gaan als met een staafje...
    ?

Speldenkussen Nebel's Avatar
    Een meisje wat ik ken heeft dat laten doen bij de V&D, met dat systeem. Die dingen zijn nog steeds gewoon heel inaccuraat, en in mijn ogen niet geschikt om gaten mee in iemand's lijf te maken. Meisje wat het bij de V&D had laten doen had ook gelijk een halve septum omdat het staafje te lang was en dus ook een gaatje boorde in het middenstukje van haar neus, en daar had ze erg veel last van. Paar dagen later had ze het laten verwisselen bij een echte piercer, en die schrok ervan :/
    Le vent nous portera

Metaalverslaafde
    Bah

Gatenkaasje
    2 voor de prijs van 1 xD
    ?

Leeg Canvas

Re: neusgaatje schieten met speciaal pistool...

mijn neuspiercing is ook met een psitool gedaan xD en nooooit last van gehad xD

Piercing Newbie

Ik ook niet, wij hebben geluk gehad. Betekent niet dat iedereen met een keuze niet naar een goede piercer zou moeten gaan. Het is toch een gat wat je in je lichaam maakt, laat het dan gelijk goed doen.

Gatenkaasje Aorte's Avatar

Nou sorry wat een klinkklare onzin!!!

Pijnloos gaatjes maken:
    Doordat er niet "geschoten" wordt, is er geen beschadiging aan de huid. De huid gaat gewoon uiteen als de stift van de oorbel gezet wordt; hierdoor is er geen weefsel beschadiging.
    Wat denk je dat t gaatje zelf is? ><

Sjonge jonge zeg... En dit snap ik ook niet btw....

De mannen collectie; groot, groter, grootst. Als enige fabrikant biedt Studex u de mogelijkheid om rechtstreeks oorbellen tot 8mm in te zetten. Vooral mannen zijn hier weg van. Verkrijgbaar in Chirurgisch staal, 14- en 18 karaat goud.

Echt, een verkooppraatje van likmevestje.....

Gatenkaasje Farah's Avatar

Mijn neuspiercing (RIP) is geschoten, en opzich geen last van gehad. Behalve dat ik nu een bol littkenweefsel in m'n neus heb die ik met piercen hoogstwaarschijnlijk niet had gehad..
    Nou, dan ga ik nu even 't paardje aaien. Dag hoor!

Leeg Canvas

Ik heb ook 1 dag een neuspiercing gehad ook laten schieten bij een vrouw die zich piercer noemde.. Voor maar 12,50 had ik mijn neuspiercing met een leuk knopje!
    Maar diezelfde avond heb ik hem eruit gehaald, stond me niet echt goed. Als ik ooit nog een neuspiercing zou willen zou ik hem wel gewoon laten piercen ipv schieten..