Page 1 of 754 1231151101501 ... LastLast
Results 1 to 10 of 7533

Thread: Het grote 'welke piercing zou mij staan?' topic

Administrator Administrator Danielle's Avatar
    Omdat er de laatste tijd toch wel een behoorlijke groeispurt is wat betreft soortgelijke topics, en omdat niet iedereen het prettig vind om al deze losse topics door te lezen, wil ik hier een verzameltopic van maken waar je andere forumleden om hun meningen kan vragen wat betreft evt. nieuwe piercings.

Post je foto, en vertel evt welke piercings je in gedachten hebt. Diegenen die graag willen reageren zullen vast hun mening met je delen.

Andere losse topics die vanaf nu over dit onderwerp geopend worden zullen gesloten worden met een verwijzing naar dit topic. Voel je dan vooral vrij om je foto('s) hier dan nogmaals te posten.

(Normaal gesproken zou ik hier een kick-off maken met een on-topic reactie, maar dat laat ik nu even aan me voorbij gaan )
    “Into The Garbage Chute, Fly Boy”

http://www.alloverpiercings.nl

Leeg Canvas
    Omdat er iemand de eerste moet zijn, doe ik het dan maar

graag wil ik een tongpiercing en een Labret.
    Nou zal die tongpiercing geen kont uitmaken, maar die labret wel!
    K ben er nog niet helemaal uit of ik hem in het midden of aan de zijkant wil laten zetten.

Op de foto ben ik het meisje aan de linker kant (met de roze haren )

laat maar horen!

Speldenkussen Chesterfield's Avatar
    Een ringetje in het midden van je lip?

Leeg Canvas
    dat leek mij ook een goede! maar stiekem ben ik bang dat door dat ringetje mijn onderlip nog meer gezien zal worden als 'groot' enzo.. kun je je labret ook zo laten piercen dat je een staafje én een ringetje in zou kunnen doen?
    dat leek mij het handigste
    Of moet ie dan echt door je lip heen aan de binnenkant?

Gatenkaasje
    Hoewel ikzelf niet graag septums zie, zou 'k die jou misschien wel aanraden..
    Of cheeks
    Sometimes I wish I could text my cat and tell him I love him and that I'm thinking about him.

http://kastanje.deviantart.com

Leeg Canvas
    haha cheeks zijn wel gaaf!
    maar 'n septrum lijkt me eerder pijnlijk dan leuk

Speldenkussen Chesterfield's Avatar
    Ik denk dat als je met een staafje laat piercen (om beter de zwelling op te vangen), dat je daarna wel een ringetje kan laten plaatsen.
    Ik heb al foto's gezien met mensen die een ringetje in een labret dragen, dus dat is geen probleem denk ik.
    Je kan natuurlijk ook voor een 'vertical labret' gaan: echt 'in' je lip. Hoe handig een ringetje daar is, weet ik niet.

Slightly Modified
    Quote Originally Posted by grrrzachtgrommetje
    dat leek mij ook een goede! maar stiekem ben ik bang dat door dat ringetje mijn onderlip nog meer gezien zal worden als 'groot' enzo.. kun je je labret ook zo laten piercen dat je een staafje én een ringetje in zou kunnen doen?
    Dat is wel mogelijk ja. De piercing zit trouwens altijd aan de binnenkant van je lip? Maar labret lijkt me wel leuk ja. Septum niet echt.

Gatenkaasje Frix's Avatar
    Ik ga voor het midden
    En een septum met een klein segment ringetje lijkt me ook wel leuk bij jou !
    « it 's no use going back to Yesterday, because I was a Different Person then »

Leeg Canvas
    Quote Originally Posted by kwebbel
    Quote Originally Posted by grrrzachtgrommetje
    Dat is wel mogelijk ja. De piercing zit trouwens altijd aan de binnenkant van je lip? Maar labret lijkt me wel leuk ja. Septum niet echt.
    ik bedoelde meer dat ie zegmaar op de hoogte van je tanden zit ipv nog hoger.
    lastig uitleggen zo