Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: Tattoo.

Leeg Canvas
    Hallo,

ik heb al een tijdje een idee voor een tattoo,
    maar ik had een paar vragen:
    -Is het waar dat je pols een zeer pijnlijke plek is om te tattoeren? (iemand ervaring?)
    -Hoe voelt tattoeren nou eigenlijk? Valt het te beschrijven?
    -Na hoelang gaat het vervagen, en moet je het dus bij laten werken?

Nog andere belangrijke info? Laat het me weten :proud:
    B.v.d.

xx.

Slightly Modified
    Pijn dat is natuurlijk voor iedereen anders...Ik persoonlijk vond het wel pijn/irritant gevoel waar je op den duur aan went!
    De pijn omschrijf ik altijd als een snijdend en brandend gevoel. maar ik heb er geen op mijn pols.
    Ook het verkleuren is bij iedereen weer anders maar die van mij ziet er na 3 jaar nog mooi uit.

Speldenkussen Nebel's Avatar
    Heb er geen op mijn pols, maar ik vind het gevoel vergelijkbaar met uitglijden op een gymzaalvloer (schaafwonderig, branderig, zoiets) Hoe snel het vervaagt hangt af van de kwaliteit van de inkt en hoe je er zelf mee omgaat. Ik heb bijvoorbeeld 2 sterren op mijn borstkas, die zijn niet bij een denderende artiest gezet en ik kom er best vaak mee in de zon zonder het in te smeren, dus die zijn al niet gitzwart meer.
    Le vent nous portera

Het ligt er erg aan op welke plek je het laat zetten. Mijn arm stelde niks voor, nu was dat ook een kleine tattoo, maar die tussen mijn schouderbladen en boven mijn decolleté deden best pijn. Het is allemaal wel prima te overleven.
    OK, fine. Let's all act like humans:
    Look at me. Boy, do I love sweating. Let's convert beef and leaves into energy and excrete them later and go shopping.

Speldenkussen
    ik vond pols wel behoorlijk gevoelig, vooral op je spieren en pezen. Hoe vaak je moet laten bijwerken ligt een beetje aan jezelf: je huid, hoe veel je in de zon zit, hoe goed het de eerste keer heeft gepakt, smeer je m in met sunblock enz
    HOERA! In blauw?
    VERBODEN!

Metaalverslaafde Pannenlap's Avatar
    Wat de een pijnlijk vindt, vindt de ander misschien niks voorstellen.
    Vind het dus moeilijk om iets te zeggen over of het pijn doet, het voelt idd een beetje als een schaafwond.
    You have to be patient, like a stalker.

Leeg Canvas
    heb er geen op mn pols, maar denk dat dat verhaal van die gymvloer wel klopt,. het is niet goed te beschrijven, wat ik je wel kan vertellen is dat het een bizarre ervaring is en het echt een kick geeft,. mij in ieder geval wel
    oja, op je pols is je huid natuurlijk vrij dun, ik heb ervaring met de dunne huid onder op mn buik en dat kun je ervaren als een wat irritante pijn waar je na verloop van tijd echt wel aan went,.

Ik heb een sterretje op de zijkant van mn pols. Toen het meer tegen mn bot aan kwam voelde ik het wel meer dan de rest, maar ik zou het niet echt als pijn beschrijven.
    Internagellaktisch

Slightly Modified
    ik heb een triskel aan de binnenkant van mijn pols. De pijn vond ik heel erg meevallen. Het was mijn eerste tattoo, maar viel echt 100% mee..

Gatenkaasje
    Ik heb er eentje op m'n pols en ik voelde daar echt niet zoveel van. 't Is niet vlak op m'n pols, wel zo'n 5 cm van het begin van m'n hand. 't Was ook m'n eerste tattoo. Ik vond dat 't zo'n beetje aanvoelde alsof er honderd kleine naaldjes in me aan 't prikken waren, niet echt pijnlijk, gewoon soms een beetje ambetant.
    De mijne is nog heel erg mooi zwart, heb 'm van in juni vorig jaar. Ligt ook wel aan de kwaliteit van de inkt natuurlijk. En een goeie verzorging.

Succes !
    Sometimes I wish I could text my cat and tell him I love him and that I'm thinking about him.

http://kastanje.deviantart.com