Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 15

Thread: Tattoo op ruggengraat

Piercing Newbie JW's Avatar
    Hey, ik wil graag een lijn op mn rug laten tatooeren, en een deel daarvan over mn ruggengraat laten lopen. Iemand daar ervaring mee? En doet dat veel pijn?

Slightly Modified
    mja das bij iedereen verschillend..maar je ruggegraat is wel erg gevoelig..dus je kan er beter rekening mee houden dat t geen pretje is. ik vond t zelf iig de rotste plek.

Metaalverslaafde
    Bij mij hebben ze de hele tijd links van mijn ruggengraat getattooŽerd.
    Geen probleem (voor mij!) als ze toen wat OP mijn ruggengraat zaten,
    maar om dan na een hele tijd LINKS ineens over te stappen naar een stuk RECHTS.
    Dat vond IK wel wat vervelender.
    Maar ik vond het in 't algemeen niet echt PIJN doen.
    (Tenzij na een paar uur, toen werd 't gevoeliger.)

Ik weet wel nog van die op m'n zijkant,
    dat op een RIB tattooŽren toch wel duidelijker voelbaar was dan elders.
    Ik denk dus dat als je op een dun stukje huid zit, waaronder weinig vet en bijna meteen bot zit,
    je het beter voelt.

Ik denk dat de 'pijn' voor iedereen anders is.
    Idem voor de plaats waar je het pijnlijkst vindt.

Gatenkaasje Corn's Avatar
    Vriendin van me heeft 3 sterren op d'r ruggengraat, daar net onder je t-shirt randje en ze zei dat een kant een heel zeurend gevoel was maar niet dat je denkt van 'aah ik kan het niet aan.'
    Zelf heb ik er geen ervaring mee haha maar moest er aan denken toen ik dit las
    "Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."

Piercing Newbie JW's Avatar
    Oeh, klinkt overwegend onprettig. Maaaar dat moet ik dr dan maar over hebben ^___^
    Thanks!

Gatenkaasje Frix's Avatar
    Naar het schijnt is het "achterwerk" een erg pijnlijke plaats
    ę it 's no use going back to Yesterday, because I was a Different Person then Ľ

Metaalverslaafde
    Ik vond het onderste stuk van mijn rug ook minder prettig dan het bovenste bijvoorbeeld.

Gatenkaasje Frix's Avatar
    mja, m'n tattoo op m'n onderrug voelde ik idd wel goed. Maar vond ik wel meevallen eigenlijk, die tussen m'n schouderbladen vond ik net iets gevoeliger.

Maar echt op uw achterwerk/billen, daar heb ik vanmiddag over gepraat bij de tattooeur, en die zei (uit eigen ervaring overigens ) dat dat echt ťrg pijnlijk is, veel meer dan andere plaatsen. Vond ik wel verrassend eigenlijk. Een achterwerk lijkt mij echt 'n dikke lap vlees, maar blijkbaar..

De genezing daarvan lijkt me wel bitchy Lekker op uw gemak zitten lijkt me dan niet zo "lekker"...

Maar goed, dit is off topic !

@ JW: het hangt er van af hoe dik de lijnen etc zijn. M'n vriend heeft over z'n hele ruggegraad (van in z'n nek tot net bovenop z'n onderrug) een fijne lijn runetekens staan. Heel erg fijn dus. En dat vond ie niet erg pijnlijk.
    Ik heb tussen m'n schouderbladen iets staan, en dat is dus ook gedeeltelijk ruggegraad-werk. Echt "pijnlijker" vond ik het niet (wat ik me ervan kan herinneren) maar ik vind het "op bot tattooeren" toch een minder leuk gevoel... Het zindert zo echt doorheen uw lichaam.
    ę it 's no use going back to Yesterday, because I was a Different Person then Ľ

Speldenkussen Nebel's Avatar
    Ik heb zowel op mijn onderrug als tussen mijn schouderbladen een tattoo, maar ik kan me niet meer herinneren dat het nou echt veel pijn deed (van mijn heupbot kan ik dat dus wel Die is ook wel wat recenter though). Een tattoo is nooit echt een chill gevoel, het is wat zeurderig, echt pijn vind ik het niet doen.
    Le vent nous portera

Metaalverslaafde
    Och jaaaa, de genezing bij een tattoo op je achterwerk, lijkt me niet zo fijn haha.

En IK vond al dat ik zo 'grappig' op mijn autostoel met mijn auto reed,
    toen ik afkwam na een tattoosessie in Gent hihi... half scheef hangend,
    om niet met mijn rug te erg tegen de zetel te komen.
    Maar de dag nadien was dat scheef hangen al niet meer nodig.
    Alleen ind e zetel onderuit liggen met een net ingesmeerde rug, plak plak.