Page 1 of 458 1231151101 ... LastLast
Results 1 to 10 of 4579

Thread: [Fototopic] Post je collectie plugs, tunnels, spirals etc.

Slightly Modified

[Fototopic] Post je collectie plugs, tunnels, spirals etc.

Ik ben dol op foto's van sieraden van anderen, dussum... maar een topic maken voor foto's van je collectie plugs, tunnels, spirals etc. etc.?

Ook ben ik benieuwd hoe jullie ze bewaren dus het liefste foto's van je collectie in hun sorteerdoos of whatever...
    Intus sulum victus creatura illic est mortuus creatura questio subterfugio. Ookami no manako wo mireba, sono naka ni jibun no tamashii ga miete kite, jibun no honshou ga miete kuru

Metaalverslaafde
    tis nog niet echt veel

Gatenkaasje Corn's Avatar
    Oehh hier zat ik pas ook aan te denken maar geen zin om daadwerkelijk wat te posten
    Heb pas nog foto's gemaakt van m'n verzameling, alleen photobucket is ff plat
    "Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."

Leeg Canvas
    Ik heb nog wel oude foto's van mn verzameling... ze zijn niet zo up-to-date want heb ondertussen nog meer dingetjes bijgekregen. Ik maak nog wel n keer nieuwe foto's maar dit ff voor nu:

Mijn 6mm's Heb wel overal paartjes van en van velen ook nog een 5mm (voor 2e gaatje rechts) maar ik vond elk sieraad één keer op de foto ook wel genoeg

Gatenkaasje Corn's Avatar
    Imkeeee jouw foto's zijn zo gigantisch dat de helft er af valt
    Oh na refreshen passen :proud:

Enige wat ik nu ergens online heb staan (photobucket nog steeds plat...)
    "Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."

Gatenkaasje Frix's Avatar
    Ik ben dus wel jaloers op die eerste van Mara !

Neem zelf later/morgen wel es foto's... Zou nu werk moeten doen...
    « it 's no use going back to Yesterday, because I was a Different Person then »

Metaalverslaafde
    @ Imke: Ik ben gek op die zwarte spirals (ik bestel er bij de volgende stretch-maand ook!).

@ Mara: Heel erg mooi!!! Ik ben niet zo'n kleurenmens qua stretches, maar ik ben m'n mening aan 't herzien!

@ Kuki: Crescent... spijtiggenoeg hadden ze die niet in 4mm, anders was ik er ook eentje rijker geweest.

Slightly Modified
    Mijn collectie in hun doosje.
    (alles in het rechterbovenvak gebruik ik... de spirals, cbr's en glas is 6mm maar kan ik nog prima dragen in een skin eyelet van 8mm... en staat nog leuk ook )
    Hmpf... ik heb nog erg weinig is 8mm vind ik zelf...in 6mm had ik ongeveer evenveel.

En los op papier met de mm erbij.

En op moment van foto had ik in mijn oren.... net geoliede acryl fluor roze plugjes (die krengen fotograferen lastig).
    Intus sulum victus creatura illic est mortuus creatura questio subterfugio. Ookami no manako wo mireba, sono naka ni jibun no tamashii ga miete kite, jibun no honshou ga miete kuru

Gatenkaasje Frix's Avatar
    Ik heb me ook weer wat geamuseerd: mijn potje met stuff, en enkele losse dingetjes op foto.. (heb wel meer dan dat...)

mijn suikerpotje:

« it 's no use going back to Yesterday, because I was a Different Person then »

Slightly Modified Mal0's Avatar
    @ peanuts, Ik zie het, ze zijn knal rood!
    Maar jij hebt dus 8mm lobes, waar je 8mm skin eyelets met daarin 6mm plugs in draagt?
    Never get too close..