Page 5 of 5 FirstFirst ... 345
Results 41 to 47 of 47

Thread: BelgiŽ: Arkel - Brussel

Slightly Modified

Re: BelgiŽ: Arkel - Brussel

mag je zelf een juweeltje meenemen om te laten piercen of piercen zij enkel met hun materiaal? ik ga wss in augustus, heb dan een paar daagjes bxl gepland
    Threw your necklace away. Gold turned into green, silver faded to grey. http://juliettearmedanddangerous.tumblr.com/

Speldenkussen Chesterfield's Avatar

Ik heb altijd mijn juweeltjes daar gekocht. Dan weet ik zeker dat het titanium in de autoclaaf geweest is + de goede maat heeft.
    Je kan proberen, maar ben niet zeker.
    Wat een tongpiercing betreft wel:
    Tongue 49,50 Ä jewel included
    Tongue only ( customer jewel) 39,50 Ä no jewel

Speldenkussen Chesterfield's Avatar

Ze hebben ook veel Gorilla Glass spullen!
    De gewone spirals, super spirals, solid plugs, barbs, borneo spirals, hooks, ...
    Wel duurderd dan op AOP, maar wel leuk om naar te kijken vind ik.

Nu werken er 2 nieuwe meisjes in de winkel. De piercester Sylvie en een ander meisje werken er wel nog steeds.

Gatenkaasje Do_'s Avatar

Ik heb de gewoonte om samen met mensen piercings te laten zetten, als een soort herinnering aan een vriendschap. Sinds ik studeer in Brussel heb ik dit ritueel ook al uitgevoerd en ik ben daarvoor naar Arkel gegaan.

Ik heb toen een tragus laten steken, ik dťnk dat het door Sylvie is uitgevoerd. Het onthaal was heel vriendelijk en gemoedelijk. Qua prijs is het daar ook zeker niet al te belastend voor je portemonnee.

Maar ik zoek een andere sfeer wanneer ik mij laat piercen, het voelt daar gewoon niet echt fijn aan. In de shop zelf is het, zoals hier al gezegd, enorm druk qua sieraden en spullen die verkocht worden. Ook loopt het voor mij daar best onpraktisch op de trap, er is zo'n stukje waar je je moet bukken en daar durft het bij mij dan vaak wel eens misgaan! :$ Wanneer je dan in de ruimte zit waar de piercings worden geplaatst, dan kan je zo kijken op zo'n muur. Nee, dat staat me echt niet aan.
    (Natuurlijk kunnen ze zelf hier heel weinig aan veranderen.)

Ik ga er niet meer terug, maar dat ligt niet aan de service of de piercing, want dat zat allemaal wel snor!
    The Name Game:
    (x), (x), bo-b (y)
    Banana-fana fo-f (y)
    Fee-Fi-mo-m (y)
    (x)!
    Do, Do, bo-bo
    Banana-fana fo-fo
    Fee-Fi-mo-mo
    Do!

Metaalverslaafde Saan's Avatar

Kennelijk zijn ze recent verhuisd naar de Rijkenklarestraat 12. De foto's op de website zijn nog niet geŁpdatet, maar op facebook staan er foto's van het nieuwe interieur.
    We zien dat er ellende bestaat op deze wereld.
    We zien dat er vrouwen rondlopen op deze wereld.
    En we trekken daar onze conclusies uit.
    -Pandoramythe verklaart door Prof. Marc Huys

Leeg Canvas Barton Fink's Avatar

Kan Arkel ook aanraden ...shop is is idd van adres veranderd en bevindt zich nu in zijstraat Adolphe Maxlaan, nabij de Beurs. Ging vorige vrijdag op het middaguur langs voor info en kreeg meteen afspraak diezelfde dag om 15.30, net voor het druk werd.

Professioneel, vriendelijk ... zeker een aanrader voor wie in de streek van Brussel iets zoekt

ps: liet trouwens dubbele nipplepiercing aanbregen & dat ging hťťl vlotjes :-)

Leeg Canvas

Ik had een horrorervaring met Arkel

We hadden een afspraak gemaakt voor sluitingstijd en toen we aankwamen wou de piercer al naar huis. Ze zat er duidelijk verveeld mee dat ze ons nog moest doen.

Ik wou een daith, wat voor hen blijkbaar een forward helix betekent. Het duurde tot het markeren voor ik doorhad dat ze er een andere definitie op nahielden. Na het opklaren van het misverstand gingen ze een doosje geanodeerde titatium curved barbells in verschillende kleuren halen, waar ik uit moest kiezen. Gewoon zonder kleur hadden ze niet meer. Ik had eigenlijk liever een ringetje gewild, maar tot daaraan toe. Vervolgens werd het staafje even in een bakje met vloeistof werd gelegd bij wijze van ontsmetting. De conch van de vriendin die mee was werd volgens mij ook gepierced met een juweel dat niet uit een steriel zakje kwam. Ik dacht er door de zenuwen op het moment zelf niet goed bij na, maar ik kom er echt nooit meer. Het piercen van de daith zelf ging heel moeizaam (er kwam een extra tang en getrek aan te pas), maar dat is misschien begrijpbaar gezien de locatie.

De daith heb ik er nu een paar maanden later eruitgehaald omdat de oriŽntering zo zat dat er toch waarschijnlijk nooit een mooi ringetje in kon zonder uit te steken, en crusties bleven ook altijd hangen achter de balletjes van de curved barbell, wat met een ringetje niet het geval was geweest.