Zoals de titel al zegt, misschien hebben jullie nog mooie plaatjes van Piercings of tattoo's?
Ik begin wel vast ^^
Spoiler
Zoals de titel al zegt, misschien hebben jullie nog mooie plaatjes van Piercings of tattoo's?
Ik begin wel vast ^^
Spoiler
Last edited by Nebel; 16-02-2015 at 17:28.
Brrr..Doodeng..
Is het gezet in de rug?
Dat kan ik niet goed zien namelijk..
Ja, heb het wat donkerder bewerkt zodat t mooier uitkomt.
Zolang het maar om de beauty van piercings/mods en dergelijk gaat, en geen topic wordt met allemaal 'iews' en 'bah's'Dat zou ik jammer vinden, want er zijn wel degelijk een hoop mooie plaatjes te vinden
Ik heb een hele mooie, echt waanzinnig. Lichtelijk naakt in te vinden, maar evengoed een van de mooiste playpiercing sessies die ik gezien heb. klik
Ja ik wil ook geen iewl plaatjes, maar wat jij al zei gewoon stijl, als je me een beetje snapt.En lichtelijk naakt kan juist mooi zijn.
BF De site die je door gaf, daar moet je voor ingelogd zijn.
Aw crap... :/ Nou ja, voor DeviantArt gebruikers is ie te zien. Even zien of ik nog wat anders moois heb...
Ik heb alleen even een link naar de website van Andrew Dunbar waar ik het boek van heb. ik had het al eens gepost hier op het forum. Werkelijk schitterende fotografie van Pierced People:
http://www.adunbar.com/bp/bp1.html
En een afbeeldinkje:
![]()
Owkay, ik heb even de kleine versie van de afbeelding die ik wilde plaatsen gedownload. Copyright J. Duvall, de link naar zijn werk heb ik hierboven al vermeld.
![]()
Die is echt heel mooi Burnt..
En die van Job is (tja, hoe noem je dat..) Dat contrast zeg maar (was natuurlijk ook de bedoeling maar alsnog..)
Snappen jullie wat ik bedoel?:/:proud: