Dan is de kans dat je zoiets *in lichte versie* hebt (of had), best wel aanwezig. Zeker na een paar dagen kun je bijna niks anders dan de boel hebben geforceerd. Maar ik neem aan dat je inmiddels ook wel beter weetOriginally Posted by Lindaap
Over 'het oor':
Ik kan me best voorstellen dat dat er bij een grote maat zo uit zal kunnen gaan zien.
Ik herken het voor een miniscuul klein beetje. Ik had namelijk (ook al had ik eeuwen gewacht) veel moeite met de overstap van 6mm naar 8mm. Toen ik dacht dat het begeven moment allemaal soepel en goed ging, bleek toch na het stretchen een paar dagen later dat ik 2 kleine sneetjes had (ieder oor 1).
'Het oor' lijkt een beetje op hoe mijn oortjes eruit zagen tijdens de heling van die sneetjes, heel typisch.
Inmiddels is het overigens bijna helemaal wegetrokken bij mij*gelukkig*.
Verder is het overigens 'echt' weinig te vergelijken met dat oor daar, dat is uiteraard veel extremer
Maar het deed me er weer even aan denken, brr.
Die eerste! omg!
Damn, die is creepy :/
« it 's no use going back to Yesterday, because I was a Different Person then »
Jeetje, die eerste is echt beschamend.
Sometimes I wish I could text my cat and tell him I love him and that I'm thinking about him.
http://kastanje.deviantart.com
Ik vind ze allebei creepy... die chick d'r onder kijkt zowat hetzelfde als dat misbaksel van een tattoo.![]()
Jammer trouwens hoor, het is duidelijk dat de tattoo een behoorlijk persoonlijk betekenis heeft, zonde dat ie dan zo vergald is. De volgende keer ietsiepietsie beter uitkijken naar een GOEDE portretartiest?
Omg die 1e.
Shit zeg, wat erg. Als je hem net gezet hebt en je wilt hem met trots aan iedereen laten zien...oei
Deze zag ik vandaag:
Erg mooi!
![]()