Dat dacht ik ook al te zien inderdaad. Wel erg mooie tats! Maar qua gezicht vind ik haar niet zoveel hebben eigenlijk.Originally Posted by Fran
Dat dacht ik ook al te zien inderdaad. Wel erg mooie tats! Maar qua gezicht vind ik haar niet zoveel hebben eigenlijk.Originally Posted by Fran
Die eerste foto kan ik spijtig genoeg niet zien.Originally Posted by frix
Maar die tweede is prachtig!! Ik wil graag een tattoo op mijn rug, maar twijfel nog tussen zwart of kleur. Maar als ik deze zie, dan is kiezen al een stuk makkelijker![]()
De koi is op zich wel mooi, maar dat is iets wat ik zelf nooit zou willen. Maar die sakura's met die takken: heel mooi.
Ik vraag me altijd af of bij sakura's, lotus,... ook rozen zouden passen. Ik heb het zelf nog nooit gezien, die combinatie.
Die zwartharige mevrouw een paar posts hierboven... heeft zij een vertical labret gehad? Of is haar lip gewoon eng?
Nou, dan ga ik nu even 't paardje aaien. Dag hoor!
HOLY SHIT!!!
http://news.bmezine.com/2008/07/30/lass ... /#comments
Dat gaat me echt toch wel een stukje te ver.. :o
Daarnaast, wat ik erg grappig vind is dat jullie op foto's van onbekenden wel kritiek hebben, en behoorlijk ook (terwijl dat meisje, als je haar gewoon op straat zou zien lopen, helemaal niet zo verkeerd eruit ziet), en in het fototopic elkaar alleen maar volop complimentjes geven, gemeend of ongemeend, terwijl we daar toch ook echt niet de allerknapste mensen te zien krijgen![]()
vind die dame van pics hiero iets boven wel heel erg mooi ze heeft een mooie style die ik wel bij haar vind passen en dat van die littekentjes ofzo onder haar lip : iedereen heeft wel wat dus jah was mij nog niet eens zo opgevallen!
Net wat Zankai zegt dus!
iedereen is uniek en mooi op zijn eigen manier!
Vel het meest veelzijdige stukje vlees!
Kritiek ? Dat woord vind 'k niet echt passen, in mijn opzicht is 't gewoon een mening geven. En dat van die lip was trouwens alleen maar een vaststelling.Originally Posted by Zankai
Sometimes I wish I could text my cat and tell him I love him and that I'm thinking about him.
http://kastanje.deviantart.com
In z'n eenvoudigheid is hij best geniaal
Nou, dan ga ik nu even 't paardje aaien. Dag hoor!
Whaa die suspension... horror!
You have to be patient, like a stalker.
Dat hartje is echt extreem gaaf![]()
Bijzonder:
I'm blind:
![]()
You have to be patient, like a stalker.