Page 1122 of 1123 FirstFirst ... 1226221022107211121120112111221123 LastLast
Results 11,211 to 11,220 of 11228

Thread: Algemeen stretchtopic voor kleine vraagjes

Speldenkussen Brubs's Avatar

Re: Algemeen stretchtopic voor kleine vraagjes

Ik zou 't niet doen want ze zijn van acryl. Persoonlijk vind ik dat veul stroever gaan dan chirurgisch staal of titanium. En daarnaast is acryl sowieso niet een fantastisch materiaal om langer te dragen, vooral niet in een verse stretch.
    Oftewel, ik zou 't niet doen. Kijk anders bij alloverpiercings.nl eens. Of in 't marktplaats topic hier (als dat nog actief is?) veel mensen hebben hun oude tapers ook te koop voor een prikkie namelijk (no pun intended )
    Ik wil naar Antarctica.
    Daar is geen drama, alleen maar pingu´ns.

Had al gelezen dat acryl niet handig is inderdaad, maar ik dacht met wat glijmiddel en geduld dat het wel kon met een taper. De plugs van de set was ik toch niet van plan te gebruiken.

Ik ga een kijkje nemen in de marktplaats sectie!

hallo, hele simpele vraag misschien. maar ik zit al 2 jaar op 8mm en ik krijg geen een double flared sieraad erin. enige tips hoe dat ooit wel zou kunnen? of heb ik gewoon pech? is er ook enig kans dat als ik groter ga er ook geen double flare inkan? want vrienden hebben ooit gezegd dat als je groter gaat je oren soepeler worden, ik weet niet of ik dit moet geloven. maar ik vind het jammer want ik kan zoveel sieraden door de flare niet in..

Meubilair Dullahan's Avatar

Misschien helpt het om wat zwaardere sieraden te dragen? Ik heb hetzelfde op 10 mm, dus ik denk dat het ook wel een kwestie is van pech hebben.
    Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.

Slightly Modified Celestial's Avatar

Of gewoon naar 9mm stretchen en daarna 8mm double flared gaan dragen
    Generic Signature.

Dan loop je wel 't risico dat 't weer krimpt en je ze niet meer uit krijgt
    Ik wil naar Antarctica.

Slightly Modified Celestial's Avatar

Is mij nog nooit overkomen, maar het zou kunnen I guess.
    Generic Signature.

Het gebeurd zeker niet iedereen nee. Maar 't is wel iets om in de gaten te houden of 't niet gebeurd, anders kan 't echt heel vervelend worden om ze er weer uit te krijgen (iets met bijna een flare er af moeten zien te halen terwijl ie nog in je oor zit enzo )
    Ik wil naar Antarctica.

Moderator Dandelion's Avatar

Bij mij zou dat problemen opleveren, ik kan echt geen double flared in en ik heb al jaren 6mm. Ik draag heel vaak skin eyelets, die zijn 6,5 mm. En ik heb ook een paar glazen plugjes die wat groot uitgevallen zijn. Soms switch ik wel eens naar iets wat echt 6mm is, maar als ik dan terugruil naar iets wat 6,5mm is dan merk ik echt dat het strak zit en er niet makkelijk in gaat. Dus double flared wordt hem niet bij mij. Krijg het er ten eerste al bijna niet doorheen, en daarnaast ben ik veel te bang dat ik ze er dan niet meer uit krijg
    Ik ben Dandelion wel
    And I'm not a weed!

Hallo iedereen, ik wil graag mijn oortjes verder stretchen maar ze willen helaas niet van 3mm naar 3.5mm
    Nu wil ik ptfe tape gaan proberen maar hoe vaak mag ik dat om mijn plug heen wikkelen en hoe lang moet ik wachten voordat ik weer een stapje groter ga?