Page 1 of 1123 12311511015011001 ... LastLast
Results 1 to 10 of 11228

Thread: Algemeen stretchtopic voor kleine vraagjes

Metaalverslaafde

Algemeen stretchtopic voor kleine vraagjes

Ik heb af en toe van die kleine stretch vraagjes, maar om daar nou een topic voor te openen..
    En ik denk dat jullie dat vast ook wel eens hebben, et voila, een topic voor kleine vragen..

Ok, ik heb nu dus 2 weken 3mm links en rechts in mijn oren zitten, maar links floepte laatst ineens de voorkant van mn SF plugjes door mn oor heen.. :o Zonder pijn of irritatie, of scheurtjes of wat dan ook..

Nu vroeg ik me af of dat betekent dat ik naar 4mm kan? Of dat ik misschien toch beter eventjes moet wachten?
    Last edited by Farah; 03-03-2013 at 11:18. Reason: Klevend

ForumSnor Administrator Job's Avatar
    Klinkt als een happy stretch die door het dragen een maatje verder gerekt is. Ik denk dat als je het probeert je nu zonder problemen op 4mm zit.
    Hoe lekker is dat!
    Your imagination is your preview of life's coming attractions.

Piercings kopen?

Metaalverslaafde
    Mijn oortjes rekken echt super makkelijk.. Haha. Job, als ik nu bestel he, krijg ik mn bestelling dan maandag, of dinsdag? Dinsdag komt voor mij namelijk makkelijker uit met dingen ontvangen ivm mijn vader haha. Maar maandag heb ik steeds geen tijd om te bestellen omdat ik dan laat uit ben van school..

Administrator Administrator Danielle's Avatar
    Nou, ik zou eerder zeggen dat dit een relatief normale stretch is Ik kan meestal na 5 dagen de flares er doorheen duwen, zonder moeite, pijn of wat dan ook. Maaaaaarrrrrr, dat is nog geen vrijbriefje om door te rekken, want dat voel je dus écht wel. Dat het losser komt is alleen maar goed, je circulatie wordt weer gezond, je huid gaat zich verdikken en dat proces moet je dan dus lekker een paar weekjes de kans geven. Welcome to the world of healthy stretches
    “Into The Garbage Chute, Fly Boy”

http://www.alloverpiercings.nl

Gatenkaasje Corn's Avatar
    Mijn oren rekken ook zo ontzettend snel. 2 weken nadat ik 6mm erin had zitten floepte een sf tunnel met flare van 8mm er al weer uit.
    Maarrr moet zeggen, ik zie nu in waarom je beter langzaam kan stretchen zonder ontstekingen, want links is m'n oor een beetje een spaarpotgleuf geworden. Maar het boeit me niet zo veel, heb toch altijd tunnels of iets in dus je ziet het niet, en voor de rest is het wel genezen
    "Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."

Metaalverslaafde
    Okay! Dan wacht ik nog wel eventjes 1 of 2 weekjes, want ik wil geen spaarpotgleuven.. hahaha.

Gatenkaasje Corn's Avatar
    Ghehe me rechteroor stretchte ik ook redelijk snel, 6mm in 3 maanden maar dat is gelukkig gewoon goed gegaan. Links dus niet zo, kreeg een fikse ontsteking en trut die ik ben, ga ik niet een paar mm lager, nee ik ga van 3 naar 4mm omdat ik een 4mm expander heb die ik beter vast kan zetten.
    Weet dus dat het gewoon m'n eigen schuld is en heb er wel wat van geleerd haha. En hopelijk leren andere mensen dan ook weer van mij, dat ookal zijn je oortjes nog zo rekbaar, dat het niet altijd even mooi resultaat word
    "Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."

Metaalverslaafde
    nice

heel raar ik zit nu een best tijdje op 12 mm, maar mn plugs en tunnels komen er wel erg makkelijk uit,,, als ik slaap ligt ie op mn kussen soms, word ie een stukje naar binnen "Gezogen" wat is hier de reden van ?

Gatenkaasje Q.'s Avatar
    Het kan dan zo zijn dat je de O-ring er te strak om hebt zitten, en dat het draagvlak dus eigenlijk te klein is voor je oorlel.
    May I remind you, 007, that you have a license to kill, not to break the traffic laws.

Metaalverslaafde
    had op mn tunnel ( 1 kant flare ) al een grotere O ring om gedaan, daar is het ook wel mee een beetje opgelost maar nog steeds die plugs van 12 mm ( zonder 0 ring gewoon dubbel flared) gebeurt het nog wel een beetje... maybe toch naar grotere maat